  • 1. Data: 2003-02-20 19:21:18
    Temat: Inteligo obniza oprocentowanie - rownaja w dol do ePKO
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Ostra obnizka - prawie 1% dla pierwszego progu i niemal zrownali
    sie juz z oprocentowaniem ePKO [3,70%]. W nastepnej obnizce pewnie
    dobija do 3,50% dla obu kont). Ciekawy jestem co sie zmieni po
    pelnej integracji :-).

    Nowe stawki oprocentowania dla kont indywidualnych i wspólnych wynoszą:

    5,55% efektywnie (5,4136% nominalnie) w skali roku dla środków na rachunku w kwocie
    od 50 000 zł,
    4,48% efektywne (4,3906% nominalnie) w skali roku dla środków od 4000 zł do 49999,99
    zł,
    3,90% efektywnie (3,8320% nominalnie) w skali roku dla środków na rachunku w kwocie
    poniżej 4000 zł.

    Nowe stawki oprocentowania konta firmowego wynoszą:

    4,48% efektywnie (4,3906% nominalnie) dla środków od 50 000 zł,
    2,70% efektywnie (2,6672% nominalnie) w skali roku dla środków do 49999,99 zł.

    Nowe oprocentowanie rachunków lokat terminowych wynosi:

    lokata 3-letnia - 4,75% (nominalne)
    lokata Forteca - 4,60% (nominalne)

    za
    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=140

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-02-20 19:37:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał

    > Ostra obnizka - prawie 1% dla pierwszego progu i niemal zrownali
    > sie juz z oprocentowaniem ePKO [3,70%].

    Oj, posiadanie konta wirtualnego zaczyna tracic sens ... sa banki z oddzialami
    ktore maja porownywalne %%.

    > W nastepnej obnizce pewnie
    > dobija do 3,50% dla obu kont).

    Nie wiem czy e-pko dożyje nastepnej obnizki ;-)))

    > Ciekawy jestem co sie zmieni po
    > pelnej integracji :-).

    Jak to co ? Wprowadza opłaty za prowadzenie konta ;)

  • 3. Data: 2003-02-20 19:43:20
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

> [...]
    > sie juz z oprocentowaniem ePKO [3,70%]. W nastepnej obnizce pewnie
    > dobija do 3,50% dla obu kont). Ciekawy jestem co sie zmieni po

    Normalnie przegieli troche... Jeżeli wpadli by na pomysł wprowadzenia opłaty
    za prowadzenie konta to już wogole...

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-02-20 21:32:24
    Od: "SCz" <n...@a...pl>

    > Normalnie przegieli troche... Jeżeli wpadli by na pomysł wprowadzenia
    opłaty
    > za prowadzenie konta to już wogole...

    Nie, no powaznie - dla Was są wazne te procenty ? Nie mam malo kasy na
    koncie, ale to czy mi narosnie w miesiacu 5 zł wiecej czy mniej jakos mnie
    nie rusza juz... To nie są czasy na oszczedzanie na kontach IMHO....

    > Pozdrawiam
    Seb

  • 5. Data: 2003-02-20 21:38:16
    Od: "Toady" <t...@o...pl>

    > Nie, no powaznie - dla Was są wazne te procenty ? Nie mam malo kasy na
    > koncie, ale to czy mi narosnie w miesiacu 5 zł wiecej czy mniej jakos mnie
    > nie rusza juz... To nie są czasy na oszczedzanie na kontach IMHO....

    Rzeczywiscie troche dramatyzuje, ale powinni zachowac jakas konkurencyjnosc
    ofert w stosunku do mBanku, chociaż niech nie wprowadzaja oplat za
    prowadzenie konta.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 6. Data: 2003-02-20 21:45:46
    Od: "SCz" <n...@a...pl>

    > Rzeczywiscie troche dramatyzuje, ale powinni zachowac jakas
    konkurencyjnosc
    > ofert w stosunku do mBanku, chociaż niech nie wprowadzaja oplat za
    > prowadzenie konta.

    Tez bym nie chcial. Ale to prosty uklad - wprowadzą, ludzie policzą,
    porownają i zrobią odplyw. Bank to nie zona, rozwod drogi nie jest.
    Poza tym - nigdy nie wiadomo, co ktoremu bankowi przyjdzie do "głowy". A czy
    mBank nie obnizy wkrotce procentow ? Czas pokaze.

    > Pozdrawiam
    Seb