  • 1. Data: 2003-02-20 19:09:00
    Temat: [Inteligo] Obniżają % :(
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=140

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-02-21 07:40:15
    Temat: Re: [Inteligo] Obniżają % :(
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3393k$225$1@inews.gazeta.pl, Glenn <g...@g...pl>:
    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=140

    Czyli dobrze przewidzialem, kto nastepny w kolejce :P
    Ostro poszli w dół.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-21 07:50:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli dobrze przewidzialem, kto nastepny w kolejce :P
    > Ostro poszli w dół.

    A tak prawde powiedziawszy jaki jest sens patrzenia sie na oferowany % przez
    bank? IMHO teraz lepiej jak oprocentowanie wynosi 0% ale prowadzenie
    rachunku i zwiazane z nim uslugi sa bezplatne.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-02-21 08:08:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b34m5m$8dq$1@inews.gazeta.pl, JaKi <j...@g...pl>:
> [...]
    > % przez bank? IMHO teraz lepiej jak oprocentowanie wynosi 0% ale
    > prowadzenie rachunku i zwiazane z nim uslugi sa bezplatne.

    Jak ktos uzywa RORu do trzymania calych zyciowych oszczednosci to ma sens.
    Tu na grupie nie ma takich osob duzo, ale tak w ogole jest ich bardzo duzo -
    sam znam niejedna taka osobe.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-02-21 08:09:00
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> w poście
    news:b34mpt$qq7$1@topaz.icpnet.pl napisał:

    > Jak ktos uzywa RORu do trzymania calych zyciowych oszczednosci to ma
    > sens. Tu na grupie nie ma takich osob duzo, ale tak w ogole jest ich
    > bardzo duzo - sam znam niejedna taka osobe.

    Np. ja. Całe swoje w porywach 1kzł trzymam na RORze. Przecież dla takich
    kwot nie opłaca mi się robić cokolwiek z pieniędzmi.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 6. Data: 2003-02-21 08:11:19
    Od: j...@p...onet.pl

    > A tak prawde powiedziawszy jaki jest sens patrzenia sie na oferowany % przez
    > bank? IMHO teraz lepiej jak oprocentowanie wynosi 0% ale prowadzenie
    > rachunku i zwiazane z nim uslugi sa bezplatne.

    Kolega sobie żartuje albo trzyma w bankach tylko parę złotych?

    Jacek

  • 7. Data: 2003-02-21 08:15:03
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]

    > Jak ktos uzywa RORu do trzymania calych zyciowych oszczednosci to ma sens.
    > Tu na grupie nie ma takich osob duzo, ale tak w ogole jest ich bardzo

    Obecne % od zyciowych oszczednosci w wiekszosci przypadkow nie wystarcza na
    pokrycie kosztow utrzymania rachunku :-/

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-02-21 08:19:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Kolega sobie żartuje albo trzyma w bankach tylko parę złotych?

    Kolega woli inwestowac albo trzymac na negocjowanych lokatach a nie na ROR

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-02-21 08:23:21
    Od: j...@p...onet.pl

    > Kolega woli inwestowac albo trzymac na negocjowanych lokatach a nie na ROR

    Kolega nie pisał nic o RORze tylko :

    >A tak prawde powiedziawszy jaki jest sens patrzenia sie na oferowany %
    przez
    > bank?

    Stąd moje wątpliwości. Kolego :-)

    Jacek

  • 10. Data: 2003-02-21 08:24:34
    Od: "olo" <n...@d...pl>

    > Jak ktos uzywa RORu do trzymania calych zyciowych oszczednosci to ma sens.
    > Tu na grupie nie ma takich osob duzo, ale tak w ogole jest ich bardzo
    duzo -
    > sam znam niejedna taka osobe.

    a dlaczego nie miałbym sporej części moich "życiowych oszczędności" trzymać
    na ror w inteligo czy mbanku - dopóki oprocentowanie tych rorów było
    porównywalne z lokatami w "marmurowych" bankach

    właśnie tak robiłem - aczkolwiek teraz rozglądam się za czymś innym

    dla mnie pieniądze w banku to było około 80% moich środków - i one mają w
    moich założeniach gwarantować bezpieczeństwo

    zaś pozostałymi 20% tami środków obracam w swojej działalności i one
    przynoszą mi prawdziwe dochody

    taka zmiana procentów jak w Inteligo kosztuje mnie dość dużo miesięcznie -
    dlatego automatycznie przenoszę się do lepiej płacącego banku

    suma sumarum chyba jednak zacznę przyglądac się dominetowi

    ps. jednego tu w tym wszystkim nie rozumiem
    skąd biorą się takie wielkie koszty banków typu Inteligo czy mBank ?
    Inteligo miało spore straty, mBank też