  • 1. Data: 2003-02-20 18:58:05
    Temat: Zlecenie w SFI - jak długo?
    Od: BinBasz <k...@i...BezTego.pl>

    Mam pytanko a propos funkcjonowania Supermarketu FI w mBanku:

    ile dni (roboczych) najdłużej zdarzyło wam się czekać na realizację
    nabycia jednostek wybranego funduszu? Pytam, bo zwykle następnego dnia
    po zleceniu (wczesnorannym) miałem już potwierdzenie, a teraz 3. dzień
    mija i nic. Być może można to jeszcze uznać za normę i nie warto z tego
    powodu niepokoić do mlinki, ale chciałbym poznać opinie.

    --
    BinBasz

  • 2. Data: 2003-02-21 17:28:56
    Temat: Re: Zlecenie w SFI - jak długo?
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > mija i nic. Być może można to jeszcze uznać za normę i nie warto z tego
    > powodu niepokoić do mlinki, ale chciałbym poznać opinie.

    O jakim konkretnie funduszu mówisz?

    U mnie zamówienie 17, informacja o nabyciu 21, a data wyceny 20. Uważam to za
    sprzeczne z regulaminem FI. Będę reklamował.

  • 3. Data: 2003-02-21 18:04:05
    Od: BinBasz <k...@i...BezTego.pl>

    On 21 Feb 2003 18:28:56 +0100, z...@p...onet.pl wrote:

    >O jakim konkretnie funduszu mówisz?

    "Dolarowym"

    >U mnie zamówienie 17, informacja o nabyciu 21, a data wyceny 20. Uważam to za
    >sprzeczne z regulaminem FI. Będę reklamował.

    U mnie sprawa przybiera jeszcze bardziej drastyczny obrót, bo zamówienie
    złożono 18 (rankiem) i od tej pory niemała wcale kwota pałęta się
    niewiadomo gdzie - jak na razie ani widu, ani słychu :-( Najdziwniejsze
    w tym to, że inne zlecenia do Skarbca potwierdzili już następnego dnia.

    --
    BinBasz

  • 4. Data: 2003-02-22 18:52:14
    Od: z...@p...onet.pl

    > "Dolarowym"

    No to ten sam co u mnie.

> [...]
    > niewiadomo gdzie - jak na razie ani widu, ani słychu :-( Najdziwniejsze
    > w tym to, że inne zlecenia do Skarbca potwierdzili już następnego dnia.

    To prawda, widocznie ten jest jakiś nieruchawy ;)
    Sądzę, że w poniedziałek już wpiszą ... z dwudniowym opóźnieniem w wycenie :P

  • 5. Data: 2003-02-24 11:23:52
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to ten sam co u mnie.

    A jakis regulamin czytal ktos z was. Polecam szczegolnie wlasnie TEGO
    funduszu