  • 81. Data: 2008-12-24 08:55:06
    Temat: Re: WLAN i bezpieczeństwo
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Dec 2008 20:21:14 +0100, Szymon napisał(a):

    > Ponieważ jest to ten sam provider od wielu lat, łatwo byłoby wykazać mi
    > gdzie wyciekły dane.

    Mhm. W jaki sposób?

    > Podobnie swojego komputera jestem pewien,
    Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180

    ROTFL.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 82. Data: 2008-12-24 08:55:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Dec 2008 21:14:14 +0100, Szymon napisał(a):

    > Mnie by było łatwo. Czyli po włamie na moje konto i pytaniu "z usług jakiego
    > providera Pan korzystał?" sprawa jest jasna.

    Acha. A możesz tą jasnośc pokazać?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 83. Data: 2008-12-24 10:41:08
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 24 Dec 2008 08:20:23 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@r...org> wrote:

    >A coś na temat, a nie ad personam?

    Wybacz, jeżeli to jest "ad personam", to sam pierwszy użyłeś tego
    manewru.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 84. Data: 2008-12-24 10:43:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 24 Dec 2008 08:27:21 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@r...org> wrote:

    >Świat nie jest zerojedynkowy.

    A ogórkiem się nie ogolisz. Też niewątpliwa prawda, choć niewiele
    wnosi do dyskusji.

    >Skąd wiesz, że ono jest "publicznie dostępne", a nawet jeśli to czy od
    >razu należy to utożsamiać z "udostępnione do publicznego korzystania"?

    Odwrócę pytanie: a skąd wiesz, że nie jest? (Czy oskarżony musi
    udowodnić swoją niewinność, czy to raczej prokurator musi mu udowodnić
    winę?)

    >W sumie jakby tak na to popatrzeć to tylko pajęczarstwo, tyle, że bez
    >kombinerek, szpilek itp. akcesoriów.

    W sumie jakby tak na to popatrzeć, to pajęczarstwo bez pajęczarstwa
    nie jest pajęczarstwem.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 85. Data: 2008-12-24 11:03:02
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Taki atak jest niemozliwy przy poprawnym zastosowaniu np. SSLa.

    IMHO jednak jest.

  • 86. Data: 2008-12-24 12:21:30
    Od: Piotr Auksztulewicz <w...@h...net>

    Olgierd <n...@r...org> wrote:
    > Dziś karane jest pajęczarstwo wifi nawet jeśli żaden tajemny kod nie
    > musiał być przełamany.

    A co powiesz na pajęczarstwo CB? Janek do Staśka: zjeżdżam na parking,
    muszę się odlać. Franek dostaje dwa latka, bo za pomocą "innego
    urządzenia" uzyskał informację dla niego nie przeznaczoną. Zajebiście?

    Wyprzedzam argumenty drugiej strony:

    Czym różni się korzystanie z publicznie dostępnego pasma 2.4 GHz
    z modulacją cyfrową od korzystania z publicznie dostępnego
    pasma 27 MHz z modulacją FM?

    --
    Piotr Auksztulewicz i...@n...net

  • 87. Data: 2008-12-24 13:49:50
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 11:43:46 +0100, Maciej Bojko napisał(a):

    > Odwrócę pytanie: a skąd wiesz, że nie jest? (Czy oskarżony musi
    > udowodnić swoją niewinność, czy to raczej prokurator musi mu udowodnić
    > winę?)

    Oczywiście, że musi udowodnić winę. W przypadku korzystania z cudzego
    systemu informatycznego bez uprawnienia powinno wystarczyć wykazanie kto,
    kiedy, w jaki sposób.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 88. Data: 2008-12-24 13:55:15
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 11:41:08 +0100, Maciej Bojko napisał(a):

    > Wybacz, jeżeli to jest "ad personam", to sam pierwszy użyłeś tego
    > manewru.

    Nadal czekam na argument merytoryczny: dlaczego Twoim zdaniem art. 267
    par. 2 kk nie wprowadza odpowiedzialności za pajęczarstwo?

  • 89. Data: 2008-12-24 13:57:00
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 12:21:30 +0000, Piotr Auksztulewicz napisał(a):

    > A co powiesz na pajęczarstwo CB? Janek do Staśka: zjeżdżam na parking,
    > muszę się odlać. Franek dostaje dwa latka, bo za pomocą "innego
    > urządzenia" uzyskał informację dla niego nie przeznaczoną. Zajebiście?

    LOL sprawdź najsamprzód przepis, o którym mowa, bo mam niejasne wrażenie,
    że nie jesteś na czasie ;-)

  • 90. Data: 2008-12-24 15:03:14
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 24 Dec 2008 13:55:15 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@r...org> wrote:

    >Nadal czekam na argument merytoryczny: dlaczego Twoim zdaniem art. 267
    >par. 2 kk nie wprowadza odpowiedzialności za pajęczarstwo?

    Moim zdaniem art. 267 par. 22 kk wprowadza odpowiedzialność za
    pajęczarstwo. Ale nie rozmawiamy o pajęczarstwie, a o skorzystaniu z
    publicznie dostępnej, otwartej sieci.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com