  • 1. Data: 2003-10-22 11:52:14
    Temat: WIBOR 3M 5,51
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Wiem, ze to zabrzmi jak historia teorii spisku, ale czy nie uwazacie, ze
    obecne zamieszanie wokol budzetu i rzadu i plynace z tego zawirowania na
    rynku walutowym i bankowym sprawiaja, ze tak beznadziejny kredyt
    mieszkaniowy jak Kredyt Pola moze nagle stac sie atrakcyjny? Przypadek czy
    swiadome dzialanie majace na celu pokazac jednak pozytywna dzialania rzadu?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2003-10-22 11:52:30
    Temat: Re: WIBOR 3M 5,51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lopez wrote:
> [...]
    > beznadziejny kredyt mieszkaniowy jak Kredyt Pola moze nagle stac sie
    > atrakcyjny? Przypadek czy swiadome dzialanie majace na celu pokazac

    Przypadek. Przeciez to nie jest w interesie rzadu.
    A tutaj pokazuje sie jednak, ze stale oprocentowanie tez jest dobre i Tensor
    musi w koncu zauwazyc, ze WIBOR nie musi stale malec (co bylo ciagle jego
    koronnym argumentem ;)

  • 3. Data: 2003-10-22 15:31:00
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > musi w koncu zauwazyc, ze WIBOR nie musi stale malec (co bylo ciagle jego

    Oczywiście, że WIBOR nie musi ciągle maleć. Ja mówiłem tylko, że ma tendencje
    malejącą co nie wyklucza "lokalnych" wzrostów. Poczekajmy jeszcze parę tygodni
    i wtedy już można będzie bardziej odpowiedzialnie wypowiedzieć się o
    ewentualnej zmnianie tendencji na rosnąca. Nie za bardzo wierzę jednak w taką
    sytuację, że WIBOR rosnie a PLN się nie osłabia do innych walut.

    Pozdrowienia Tensor1

  • 4. Data: 2003-10-23 00:21:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "" <t...@p...onet.pl> writes:

    > Nie za bardzo wierzę jednak w taką
    > sytuację, że WIBOR rosnie a PLN się nie osłabia do innych walut.

    To jednak mozliwe - np. na zasadzie: WIBOR rosnie, i dlatego PLN
    sie nie oslabia.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH