  • 1. Data: 2003-10-22 10:37:56
    Temat: Re: Inteligo podrozalo?
    Od: "RakS" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości
    news:bn5mhk$kb$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy prowadzenie rachunku w Inteligo zawsze kosztowalo 4,99 miesiecznie
    > przy saldzie ponizej 100 zl? Wydawalo mi sie, ze kosztowalo 99 gr

    Jak wprowadzili oplate za konto z saldem ponizej 100 zl to zawsze tyle
    kosztowalo, nigdy nie kosztowalo 0,99 zl.

  • 2. Data: 2003-10-22 10:39:25
    Temat: Inteligo podrozalo?
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Czy prowadzenie rachunku w Inteligo zawsze kosztowalo 4,99 miesiecznie
    przy saldzie ponizej 100 zl? Wydawalo mi sie, ze kosztowalo 99 gr, ale
    moge sie mylic (dawno do TOiP nie zagladalem).

    Przy okazji: Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym
    saldem do 99,99 PLN i przyznanym limitem debetowym nie jest pobierana.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-10-22 10:40:14
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Bartol Partol <b...@p...co> writes:

    > Czy prowadzenie rachunku w Inteligo zawsze kosztowalo 4,99 miesiecznie
    > przy saldzie ponizej 100 zl? Wydawalo mi sie, ze kosztowalo 99 gr, ale
    > moge sie mylic (dawno do TOiP nie zagladalem).

    Mi się wydaje, że kosztowało od zawsze tyle.

  • 4. Data: 2003-10-22 10:40:47
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    b...@p...co news:bn5mhk$kb$2@atlantis.news.tpi.pl

> [...]

    > Przy okazji: Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym
    > saldem do 99,99 PLN i przyznanym limitem debetowym nie jest pobierana.

    99 gr placisz za karte Visa, i ew. ~4.99 za serwis SMS (przesylanie SMSem i
    emailem powiadomien o zmianach stanu konta).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2003-10-22 11:04:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > 99 gr placisz za karte Visa, i ew. ~4.99 za serwis SMS (przesylanie SMSem
    > emailem powiadomien o zmianach stanu konta).

    Zgodnie z TOiP opłaty miesięcznie nie są pobierane dla kont, w których
    średnie miesięczne saldo jest równe 0.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-10-22 11:05:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > przy saldzie ponizej 100 zl? Wydawalo mi sie, ze kosztowalo 99 gr, ale
    > moge sie mylic (dawno do TOiP nie zagladalem).

    Masz rację. Wydawało Ci się. :-)

    > Przy okazji: Opłata za prowadzenie konta dla kont ze średnim miesięcznym
    > saldem do 99,99 PLN i przyznanym limitem debetowym nie jest pobierana.

    Jeśli chodzi o średnie saldo 0 to nie są pobierane żadne opłaty miesięczne.
    Jest to zapisae w TOiP.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 7. Data: 2003-10-22 11:21:32
    Od: Bartol Partol <b...@p...co>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Masz rację. Wydawało Ci się. :-)

    No to dobrze.

    > Jeśli chodzi o średnie saldo 0 to nie są pobierane żadne opłaty miesięczne.
    > Jest to zapisae w TOiP.

    Zerknij na tajemnicze slowa limit debetowy w zdaniu, ktore przytoczylem.

    Bartol

  • 8. Data: 2003-10-22 11:25:32
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Zerknij na tajemnicze slowa limit debetowy w zdaniu, ktore przytoczylem.

    Aha. Mówiłem o czymś troszkę innym. Mea culpa.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara