  • 1. Data: 2003-10-22 08:22:34
    Temat: mBank-wyciag bankowy....
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Zamowilem i czekam. Oplate 5 zl pobrali pierwszego dnia....minelo 14 dni i
    nadal listonosz nic nie przyniosl. Dzwonie kilkakrotnie i wciaz
    zbywają...Kazą czekac....bo moze przyjdzie a moze zaginelo na poczcie.Bo
    przesylaja dokumenty listem zwyklym.I moze teraz jakis sasiad analizuje moją
    sytuację finansową.
    Czy tak jest w kazdym banku ?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-10-22 09:57:50
    Temat: Re: mBank-wyciag bankowy....
    Od: "RakS" <r...@g...pl>

    > Czy tak jest w kazdym banku ?

    Wyciagi w bankach wysylaja (wg mojej wiedzy) listami zwyklymi.

  • 3. Data: 2003-10-23 08:44:49
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 22 Oct 2003, Marcin wrote:

    > Zamowilem i czekam. Oplate 5 zl pobrali pierwszego dnia....minelo 14 dni i
    > nadal listonosz nic nie przyniosl.

    Mi kilka nie przyszlo. Napisalem reklamacje i wyslali "powtornie".

    M.

  • 4. Data: 2003-10-23 21:01:22
    Od: "Pawel" <p...@t...pl>

    Mi przyszedł prawie po miesiącu :-/