  • 1. Data: 2003-10-22 12:41:13
    Temat: PKO BP zamierza w 04 zostać liderem rynku kart kredytowych
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Za PAPem i WP
    PKO Bank Polski zamierza w przyszłym roku osiągnąć pozycję lidera na polskim
    rynku w wydawaniu kart kredytowych - poinformował na środowej konferencji
    prasowej wiceprezes banku Jacek Obłękowski.

    "Bank PKO BP na koniec przyszłego roku chce być liderem jeśli chodzi o
    wydawanie kart kredytowych. Chcemy wyprzedzić Citibank i wierzę, że naprawdę
    to się zmaterializuje" - powiedział Obłękowski.

    Prezes poinformował, że w pierwszych trzech kwartałach 2003 roku PKO BP
    wydało 60.000 kart kredytowych, co daje udział w tym rynku na poziomie 35-36
    proc.

    "Liczyliśmy, że sprzedaż będzie większa natomiast jeśli chodzi o udziały w
    rynku myślę, że możemy być zadowoleni" -powiedział Obłękowski.

    "Chciałbym, aby sprzedaż wszystkich rodzajów kart kredytowych jeszcze w tym
    roku wzrosła do takiego poziomu, abyśmy byli na drugim miejscu pod względem
    liczby wydanych kart i mieli 120- 130.000 wydanych kart na koniec tego
    roku" - dodał.

    Bank zamierza również dążyć do rentowności swojego oddziału internetowego
    Inteligo.

    "Chcemy ten biznes prowadzić w ten sposób, by w połowie przyszłego roku był
    on rentowny dla PKO BP. Nie chcemy natomiast koniecznie powiększać liczby
    naszych klientów" - powiedział PAP Obłękowski.

    Dodał, że obecnie klientami Inteligo jest około 260.000 osób, a na przełomie
    obecnego i przyszłego roku powiększy się o klientów platformy internetowej
    PKO BP.

    "Będzie to wzrost aktywnych, posiadających zgromadzone środki klientów
    Inteligo o 30.000 osób" - powiedział Obłędowski.

    Zysk netto PKO BP w I półroczu wyniósł 722,5 mln zł, czyli około 1,5 mln zł
    więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W czwartek bank opublikuje
    wyniki finansowe po III kwartale.(PAP)

    oraz
    Program partnerski PKO VITAY

    PKO Bank Polski we współpracy z PKN ORLEN S.A. wprowadza na rynek Program
    partnerski PKO VITAY w ramach którego oferuje Partnerską kartę kredytową PKO
    VITAY. Nowy produkt jest kompleksowym połączeniem wszystkich zalet kart
    kredytowych PKO Banku Polskiego i programu lojalnościowego VITAY,
    realizowanego na stacjach paliw sieci PKN ORLEN.
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3553

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-10-22 16:54:13
    Od: "bob" <b...@o...pl>

    chłe, chłe
    jak będą wydawać kk w takim tempie jak mi, to liderem będą w 14 a nie w 04 -
    wniosek o MC złozyłem pod koniec sierpnia :)

  • 3. Data: 2003-10-23 14:04:10
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > chłe, chłe
    > jak będą wydawać kk w takim tempie jak mi, to liderem będą w 14 a nie
    w 04 -
    > wniosek o MC złozyłem pod koniec sierpnia :)

    Ja dostałem szybciutko, tylko musiałem napisać oświadczenie, że mam
    dochody wyższe niż wykazałem, bo nie starczało na limit.