  • 1. Data: 2003-09-03 13:15:16
    Temat: WBK - wznowienie karty
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>

    Czesc,

    przypominam wszystkim ktorzy maja konto 24 Xtra Student ze kontynuacja karty
    kosztuje 25zl
    ja sie wlasnie zdziwilem

    dodatkowo informuje ze monity kosztuja 10zl ;)))

    --
    KS

  • 2. Data: 2003-09-03 13:28:14
    Temat: Re: WBK - wznowienie karty
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Krzysiek_S pisze:

    > przypominam wszystkim ktorzy maja konto 24 Xtra Student ze kontynuacja karty
    > kosztuje 25zl
    > ja sie wlasnie zdziwilem
    >
    > dodatkowo informuje ze monity kosztuja 10zl ;)))

    A pomyśleć można by, że WBK płaci Ci za informowanie
    internetowej społeczności. ;->
    --
    '''..\
    < _| (

  • 3. Data: 2003-09-03 13:29:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    jaszczur wrote:
    > A pomyśleć można by, że WBK płaci Ci za informowanie
    > internetowej społeczności. ;->

    Leee. I jeszcze podwyzszyli oplate za BZWBK24 absolwent czy jak to sie
    nazywa do 4 zl/miesiac. Czas sie zwijac z tego banku. A szkoda bo go nawet
    lubie

  • 4. Data: 2003-09-03 14:34:21
    Od: "Krecony" <u...@W...onet.pl>

    Czesc!
    > przypominam wszystkim ktorzy maja konto 24 Xtra Student ze kontynuacja karty
    > kosztuje 25zl
    Nie trzeba placic za kontynuacje karty. Jesli pierwsza karta jest za darmo, to
    wystarczy zlikwidowac stare i zalozyc nowe konto. Tak mi powiedziala pani w
    banku jak likwidowalem swoje.
    Pozdrawiam,
    Radek

  • 5. Data: 2003-09-03 14:44:01
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>

    Użytkownik "Krecony" <u...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie trzeba placic za kontynuacje karty. Jesli pierwsza karta jest za darmo, to
    > wystarczy zlikwidowac stare i zalozyc nowe konto. Tak mi powiedziala pani w
    > banku jak likwidowalem swoje.

    oczywisicie, ale ja sie zdiwilem wracajac z wakacji, mialem "martwe" konto w WBK
    i zapomnialem na smierc o tym aby zrezygnowac z wznawiania karty, wracam z
    urlopu patrze a tu koperta z nowa karta, wchodze na Net a tam -25zl na koncie i
    za 2 dni monit ze mam debet
    zamknalem juz to konto ale musialem zaplacic, acha i pamietajcie ze pierwsza
    karta jest za darmo pod warunkiem dokonania transkacji w ciagu 3 mies od
    zalozenia konta, ale to szczegol

    pzdr.
    KS

  • 6. Data: 2003-09-03 14:48:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    >Czas sie zwijac z tego banku.

    Najwyższy :-)))

    >A szkoda bo go nawet lubie

    Za co? Opłaty, opłaty i jeszcze raz opłaty i do tego straszna
    niekompetencja.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-09-03 14:53:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Za co? Opłaty, opłaty i jeszcze raz opłaty i do tego straszna
    > niekompetencja.

    Konto mam za free, bankomat obok, karta za free (byla) to co ja mam
    narzekac. PRzelewy i tak robie z innych bankow....

  • 8. Data: 2003-09-03 14:57:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Konto mam za free,

    Do czasu :-)))

    >bankomat obok,

    Lukas też ma BZWBK - nie trzeba się odzwyczajać :-)

    >karta za free (byla)

    No własnie - była :-)

    >to co ja mam
    > narzekac. PRzelewy i tak robie z innych bankow....

    Mało wymagający jesteś :-)))))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-09-03 15:09:12
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bj4ulg$a9r$1@SunSITE.icm.edu.pl...

> [...]
    koncie i
    > za 2 dni monit ze mam debet
    > zamknalem juz to konto ale musialem zaplacic,

    to bardzo nieładnie ze strony banku trzeba było się zapytać w takim razie
    jak to możliwe że masz debet jak dla tego typu konta maksymalny debet wynosi
    0zł

    --
    wob

  • 10. Data: 2003-09-03 16:42:08
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>

    Użytkownik "wob" <s...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak to możliwe że masz debet jak dla tego typu konta maksymalny debet wynosi

    rozumiem ze mowisz to w formie zartu
    ale jezeli nie to oplaty pobierane przez bank niestety moga robic debet, debetu
    nie moze robic tylko uzytkownik placac kartami :(

    --
    KS