  • 1. Data: 2003-09-03 12:46:41
    Temat: Taka ciekawostka
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Aster City ubezpiecza swoich klientów
    Operator telewizji kablowej Aster-City zaczyna ubezpieczać swoich klientów.
    W ten sposób firma chce ich zachęcić ich do terminowego płacenia abonamentu.
    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,1648241.htm

    Ciekawe, ktory bank wpadnie pierwszy na to, ze jesli przesylasz nam swoja
    pensje od pracodawcy jestes ubezpieczony za free - jesli nie to ubezpiezenie
    kosztuyje powiedzmy 3 zeta miesiecznie?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-03 13:01:18
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

> [...]
    > W ten sposób firma chce ich zachęcić ich do terminowego płacenia abonamentu.

    "Joanna Pasynkiewicz zapewnia, że ubezpieczenie nie wpłynie na cenę
    abonamentu. - Nasz program jest szeroko zakrojony i długoterminowy. Nie
    będzie on wiązał się z podwyżką cen - mówi szefowa działu marketingu Aster
    City."

    Ciekawe dlaczego od sierpnia abonament podrożał o 5 PLN
    Zawsze lubiłem takie "darmowe" dodatki :-(

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-09-03 16:54:43
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Jesli masz konto w KB na ktore regularnie wplywa Twoje wynagrodzenie, tez
    jestes ubezpieczony

    Basia