  • 1. Data: 2003-09-03 14:15:43
    Temat: [mBank] SFI - jak szybciej?
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Jak szybciej uruchomic SFI, przez mLinie czy wysylajac wypelniony
    formularz z Internetu?

    M.

  • 2. Data: 2003-09-03 14:37:07
    Temat: Re: [mBank] SFI - jak szybciej?
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl> wrote:

    > Jak szybciej uruchomic SFI, przez mLinie czy wysylajac wypelniony
    > formularz z Internetu?

    Jezeli masz juz u nich konto, to najszybciej bedzie wydrukowac formularz
    dostepny na stronie www i wyslac go poczta.

  • 3. Data: 2003-09-04 12:22:08
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 3 Sep 2003, Duke wrote:

    > Jezeli masz juz u nich konto, to najszybciej bedzie wydrukowac formularz
    > dostepny na stronie www i wyslac go poczta.

    Kod pocztowy w formacie ???-?? :P

    M.

  • 4. Data: 2003-09-07 09:41:59
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 3 Sep 2003, Duke wrote:

    > Jezeli masz juz u nich konto, to najszybciej bedzie wydrukowac formularz
    > dostepny na stronie www i wyslac go poczta.

    I ile czasu to bedzie trwalo? Powiadomia mnie, czy mam zagladac i
    sprawdzac?

    M.

  • 5. Data: 2003-09-07 09:54:40
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    P...@a...it.pw
    .edu.pl,
    Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>:

    > I ile czasu to bedzie trwalo? Powiadomia mnie, czy mam zagladac i
    > sprawdzac?

    ok. tygodnia; sprawdzac - widac po zalogowaniu

    --
    Robert