  • 1. Data: 2002-02-13 16:11:34
    Temat: Dla firm i osob prywatnych...
    Od: <f...@p...onet.pl>

    Witam
    Pragniemy zaoferowac Panstwu nasze uslugi.
    Potrzebujecie solidnej reklamy, wasze towary sa skierowane w ta czesc klientow
    ktora
    "buszuje po internecie" oraz kupuje gazety o tematyce komputerowej ?
    Dlaczego w nich nie wymierzycie swoja reklame ?
    Pragniemy Panstwu zaoferowac stworzenie reklamy w postaci programu
    komputerowego(plik wykonywalne .exe) ktory moglby byc umieszczany
    na CD razem z czasopismami z branzy komputerowej. Taka strategia jest
    oplacalna. Przykladow nie trzeba daleko szukac. Takie firmy jak
    BRE Bank, Wydawnictwo MIKOM, Microsoft, takie "reklamy" umieszczaly
    swoje programy-prezentacje reklamowe w gazetach PC World Komputer, WWW,
    Chip. Taki program moglby nie tylko zawierac informacje dotyczace
    sieci Panstwa sklepow ale rowniez prezentowac wszystkie produkty wraz
    z oferta ocenowa. Ale to nie tylko. Taki program moglby wspolpracowac
    z internetem, przeprowadzac ankiety, zbierac informacje o klientach,
    wysylac je do Panstwa. Dzieki polaczeniu najnowszych technologii
    programistycznych(C++, Delphi, Pascal, Basic, SQL, OLE), animacji, video,
    dzwięków oraz innych multimediow jest bardziej skuteczny z dotarciu do klienta.
    Ma szerszy dostep, gdyz moze byc umieszczona zarowno w internecie jak i na CD
    razem z gazeta. Moze byc bardziej przejrzysta oraz czytelna. A zawierajac te
    wszystkie elementy program
    moze dzialac w szybkim tempie w przeciwienstwie do strony WWW, ktora
    moglaby sie wczytywac nieskonczenie dlugo. Taki program moze rowniez
    zawierac w sobie sklep komputerowy. Klient dokonuje zakupow, gdy juz
    bedzie gotowy do finalizacji, program laczy sie z internetem i dokonuje
    transakcji. Korzysci mozna wiele wymieniac. Posiadamy juz doswiadczenie w
    projektowaniu takich programow. Szanujemy klientow, oni przedstawiaja
    nam przedzial cenowy, jaka sume pieniedzy sa w stanie przeznaczyc na program, a
    my dostrajamy sie do ich potrzeb. Bez ryzyka, bez obaw.

    Posiadamy juz grono zadowolonych klientow.
    Na naszych stronach internetowych reklamuje sie juz kilkanascie firm(m.in.
    Inter-Market, Immet).
    Niektóre z naszych stron to:
    www.super-market.prv.pl
    www.sklepy-lotnicze.prv.pl
    www.love-net.prv.pl
    www.buczek.prv.pl

    Swiadczymy ponadto szeroki zakres uslug w zakresie:

    -projektowania stron WWW,
    -projektowania reklam(bannery, grafika),
    -tworzenie programow dla firm,
    -doradca w zakresie techonologii informatycznych,

    Nasze programy zdobyly uznanie tysiecy osob i byly zamieszczane w kilku
    wazniejszych magazynach z branzy IT(m.in. CD-ACTION, PC WORLD Komputer). O tych
    programach mozna rownie poczytac na naszych stronach:
    www.buczek.prv.pl lub www.buczek.hg.pl .

    W zalaczniku do tego listu jest przyklad programu dla sieci
    supermarketow MediaMarket.Prosze obejrzec.

    Inna przykladowa prezentacja znajduje sie tutaj:
    www.gigap.republika.pl/Present.exe

    Nasze glowne zalety:
    -jezeli podejmujemy sie czegos, to robimy to cala dusza,
    -tworzymy w szybkim czasie,
    -nasze programy sa testowane na wszelkie sposoby,
    -w miesiac po zakupie klient ma prawo do bezplatnej pomocy technicznej,
    -oferujemy atrakcyjne ceny w porownaniu z konkurencja,
    -posiadamy grono zadowolonych klientow,
    -jestesmy zetelni oraz uczciwi,
    -znizki dla stalych klientow.

    W OKRESIE OD 01.02.2002 do 01.03.2002 oferujemy promocyjne ceny !

    Zapraszam do wspolpracy
    Jestem do dyspozycji w razie pytan.
    Jerzy B.
    b...@b...prv.pl
    www.buczek.prv.pl
    0505934200

  • 2. Data: 2002-02-13 16:23:26
    Temat: Re: Dla firm i osob prywatnych...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    Faktycznie staje sie to meczace :(. Moze trzeba podzwonic do wlasciciela
    lacza i poprosic zeby wywarl wplyw na uzytkownikow zeby przestali spamowac.

    inetnum: 213.77.28.16 - 213.77.28.31
    netname: STELMASZCZYK
    descr: MALGORZATA STELMASZCZYK
    descr: WARSZAWA
    country: PL

    person: MALGORZATA STELMASZCZYK
    address: MALGORZATA STELMASZCZYK
    address: UL. ROSY BAILLY 1A/3
    address: 01-494 WARSZAWA
    address: POLAND
    phone: +48 22 6386692

    Maciej

  • 3. Data: 2002-02-13 17:08:44
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    A może by tak na pl.praca.szukana ?????????
    Albo na drzewo

  • 4. Data: 2002-02-13 18:21:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    sio, sio spowrotem na pl.biznes - poziom twoich stron odbiega od
    marketingowego (z hamerykanskim akcetem oczywiscie) belkotu ktory nam
    zaserwowales..

  • 5. Data: 2002-02-13 18:27:38
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    > sio, sio spowrotem na pl.biznes - poziom twoich stron odbiega od
    > marketingowego (z hamerykanskim akcetem oczywiscie) belkotu ktory nam
    > zaserwowales..

    daj spokoj, po tych jego wypocinach widac ze to jakis dzieciak

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 6. Data: 2002-02-14 07:40:21
    Od: "Witek" <b...@w...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    "> Dzieki polaczeniu najnowszych technologii
    > programistycznych(C++, Delphi, Pascal, Basic, SQL, OLE)," ...

    Dawno nie slyszalem takich bzdur. Jedynie to ostatnie to jest technologia, a
    pozostale
    to jezyki programowania stare jak swiat (ten informatyczny :)