  • 11. Data: 2002-03-01 16:18:15
    Temat: Re: WAP Multibank nie chce Erykow
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm>

    Asia Jedrychowska wrote:

    > a teraz? proszę wszystkich, którzy mieli kłopoty, o spróbowanie teraz,
    > również przez GPRS, jeśli ktoś ma dostęp (od razu mówię, że Ericsson t39
    > wymaga najnowszego softu).

    1. A który jest najnowszy?
    2. Co dokładnie mamy spróbować? przez GPRS WAPowy czy internetowy?

    I jeszcze taka moja uwaga: nie wiem jak wyglądają obecnie statystyki
    dostępu przez WAP do mBanku, ale wydaje mi się, że kanał ten zyskałby
    ogromnie na popularności gdyby możliwe było łączenie się z Ery przez APN
    erawap po GPRSie. mBanku przemyśl to...

    pzdr

    Tomek

  • 12. Data: 2002-03-01 16:30:24
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Tomasz Staszewski <t...@p...fm> wrote:

    > 1. A który jest najnowszy?

    powiem w przyszłym tygodniu. póki co w moim eryku wciąż mam za stary
    soft i się wściekam, bo nie mogę powapować :)

    > 2. Co dokładnie mamy spróbować? przez GPRS WAPowy czy internetowy?

    APN internetowy, IP bramki 193.41.230.94.

> [...]
    > dostępu przez WAP do mBanku, ale wydaje mi się, że kanał ten zyskałby
    > ogromnie na popularności gdyby możliwe było łączenie się z Ery przez APN

    popularność to jedna rzecz, a bezpieczeństwo danych to druga;

    a.
    --
    ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@k...w.pl ] ----
    Serious error.

  • 13. Data: 2002-03-02 10:57:49
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "lupino" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to chyba zmienili oprogramowanie

    Mój eryk jest z marca zeszłego roku...

    Pozdr,
    Marek Kozik

  • 14. Data: 2002-03-04 08:51:48
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

    WTLS nie jest potrzebny do polaczen z inteligo...
    wniosek... nie bylo zadnej zmiany oprogramowania...

    tak na logike...

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2002-03-13 21:07:39
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"Asia Jedrychowska" <a...@a...net>
    >popularność to jedna rzecz, a bezpieczeństwo danych to druga;
    Jasne, dane staną się bezpieczne po wpisaniu adresu bramki. Co za brednie ....