  • 1. Data: 2002-02-28 09:27:46
    Temat: cash pooling
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Usilnie poszukuję materiałów na temat cash pooling, a konkretnie kompensacji
    odsetek w ramach grupy kapitałowej. Bardziej zależy mi na podejściu
    praktycznym (opinie firm korzystających, cash pooling a prawo podatkowe
    itp.) niż na opisie pochodzącym z ofert banków. Z góry bardzo dziękuję za
    wszelkie namiary (linki) i opinie.

    Pozdrawiam Adam Świgulski

  • 2. Data: 2005-06-14 13:15:03
    Temat: Re: cash pooling
    Od: "magda bielecka" <m...@p...onet.pl>

    Hej znalazlam Twoja prosbe dot materialów nt cash poolingu... pisze prace
    magisterska i zahaczam o te kwestie. moze przez tych kilka lat udalo Ci sie
    cos zdobyc?? :) jesli masz jakies namiary ktorymi moglbys sie podzielic
    bylabym dozgonnie wdzieczna!!!

    pozdrawiam serdecznie

    magda bielecka

  • 3. Data: 2005-06-14 13:38:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    >magda bielecka wrote:

    O czesc Magda :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-06-14 15:15:33
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    'Amra' napisał:

    > O czesc Magda :)

    Cześć Magda - tnij cytaty i odpowiadaj _pod_ trreścią oryginalnego
    posta. ;-)

  • 5. Data: 2005-06-14 15:15:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krystek wrote:
    > Cześć Magda - tnij cytaty i odpowiadaj _pod_ trreścią oryginalnego
    > posta. ;-)

    Khem - ja Magde znam osobiscie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!