  • 1. Data: 2002-02-28 09:40:23
    Temat: rejestracja domeny
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Sorki ze sie powtarzam z pytaniem, ale cos nie moge trafic :-)
    Gdyby ktos przypomnial adres:
    - gdzie mozna bezproblemowo zarejestrowac domene www, placac karta VC z
    inteligo - no i wazne - tanio ale dzialajaca bez problemow z dns'ami itp
    :-)
    Dzieki za przypomnienie i informacje

  • 2. Data: 2002-02-28 09:55:51
    Temat: Re: rejestracja domeny
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    www.directnic.com

  • 3. Data: 2002-02-28 10:00:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    www.dotster.com
    www.stargate.com
    www.jocker.com

  • 4. Data: 2002-02-28 10:35:36
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > - gdzie mozna bezproblemowo zarejestrowac domene www, placac karta VC z
    > inteligo - no i wazne - tanio ale dzialajaca bez problemow z dns'ami itp
    Chodzilo Ci chyba o VE. Taka karta z Inteligo mozna placic wszedzie - nawet
    w internecie. Poszukaj sobie firmy ktora rejestruje domeny najtaniej i z
    niej skorzystaj.

  • 5. Data: 2002-02-28 13:39:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chodzilo Ci chyba o VE. Taka karta z Inteligo mozna placic wszedzie -
    nawet
    > w internecie. Poszukaj sobie firmy ktora rejestruje domeny najtaniej i z
    > niej skorzystaj.

    No w sumie wszedzie, tylko nie w godzinach 12-1 w nocy :)

  • 6. Data: 2002-02-28 14:38:06
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    www.gandi.net

    > Dzieki za przypomnienie i informacje
    Prosze bardzo

  • 7. Data: 2002-03-02 07:46:58
    Temat: Odp: rejestracja domeny
    Od: "KS" <k...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Orzechowski w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > www.directnic.com

    Jestes pewny, ze mozna u nich placic VE Inteligo ?
    Cos mi sie zdaje, ze jednak nie :-(((

  • 8. Data: 2002-03-02 08:58:16
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "KS" <k...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik Piotr Orzechowski w wiadomości do grup dyskusyjnych
    >
    > Jestes pewny, ze mozna u nich placic VE Inteligo ?
    > Cos mi sie zdaje, ze jednak nie :-(((

    no to zajrzyj na www.mojepunto.com, www.piotrorzechowski.com,
    www.sukniaslubna.com ..i kilka innych - sądzisz, że w jaki sposób płaciłem
    za nie ? przecież nie użyłbym w Internecie karty WBK - na tyle nie ufam
    zagranicznym sklepom internetowym
    a poniżej opis transakcji:

    18.10

    107