  • 1. Data: 2002-02-28 10:43:45
    Temat: WAP Multibank nie chce Erykow
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@M...net>

    Czy komus dziala WAP Multibanku na Eryku?

    W Multilinii powiedzieli mi, ze z Eryka nie da sie dostac na wap poniewaz
    Eryk nie daje 100% bezpieczenstwa. Troche to dziwne...

    Chyba ze gosc sie nie znal i mnie zbyl...

    aha, czy mozliwe jest zeby na te stronki mozna bylo bylo sie dostac tylko z
    telefonow ktore sa opisane na stronie Multibanku, jesli tak to ja dziekuje
    za taki WAP.

    WF

  • 2. Data: 2002-02-28 11:44:49
    Temat: Re: WAP Multibank nie chce Erykow
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

    > W Multilinii powiedzieli mi, ze z Eryka nie da sie dostac na wap poniewaz
    > Eryk nie daje 100% bezpieczenstwa. Troche to dziwne...

    niedawno tresowalem temat r320+inteligo/mbank
    wnioski:
    aby dostac sie do mbanku nalezy posiadac aparat obslugujacy WTLS, czyli
    mozliwosc obslugi polaczen szyfrowanych (odpowiednik ssl)
    nie ma takiej mozliwosci i nie bedzie mial (co potwierdza help desk
    ericssona) moj aparat

    nie powinno byc natomiast problemow z np: eT39, 520...
    jaki aparat posiadasz?

    pozdrawiam
    |nz_Mamon

    ps: z inteligo nie ma klopotow przy r320

  • 3. Data: 2002-02-28 11:44:49
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2002-02-28 11:46:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > jaki aparat posiadasz?

    yyy a T20s?

  • 5. Data: 2002-02-28 12:08:54
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@M...net>

    > nie powinno byc natomiast problemow z np: eT39, 520...
    > jaki aparat posiadasz?
    tak sie akurat sklada ze mam t68, i z nim tym bardziej nie powinno byc
    problemow :-\

    WF

  • 6. Data: 2002-02-28 14:37:59
    Od: "lupino" <l...@w...pl>

    Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5l59p$kvq$...@n...onet.pl...

    > yyy a T20s?

    T20s - nie
    T20e -tak, ma WTLS

    --
    lupino
    S...@g...de

    Archiwum grup news http://niusy.onet.pl/
    wyszkiwarka grup news http://groups.google.com/advanced_group_search?hl=pl

  • 7. Data: 2002-02-28 14:48:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > T20s - nie
    > T20e -tak, ma WTLS

    hmm to sobie w maju zmienie

  • 8. Data: 2002-02-28 21:32:01
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "lupino" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > T20s - nie
    > T20e -tak, ma WTLS

    t20s również (działa u mnie inteligo)...

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

  • 9. Data: 2002-03-01 14:56:15
    Od: "lupino" <l...@w...pl>

    Użytkownik Marek Kozik <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5m7jd$i5n$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "lupino" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > t20s również (działa u mnie inteligo)...

    to chyba zmienili oprogramowanie

  • 10. Data: 2002-03-01 16:03:44
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    lupino <l...@w...pl> wrote:

    > to chyba zmienili oprogramowanie

    a teraz? proszę wszystkich, którzy mieli kłopoty, o spróbowanie teraz,
    również przez GPRS, jeśli ktoś ma dostęp (od razu mówię, że Ericsson t39
    wymaga najnowszego softu).

    pozdrawiam
    --
    ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@k...w.pl ] ----