  • 1. Data: 2002-02-28 09:09:45
    Temat: Odpowiedz z MultiBanku na temat floor limitu ich VC
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witam,

    Przeslalem niedawno do MultiBanku zapytanie jaki jest floor limit ich
    VC. Pomijam juz to ze dostalem 3 razy potwierdzenie o szanowaniu
    mojego czasu to jeszcze dostalem nastepujaca odpowiedz:

    > W odpowiedzi na Pana list informuję, iż dzienny limit wypłat z
    > bankomatów kartą Visa Clasic wynosi 2000 zł(MultiKonto
    > Jestem) i 3000 zł.( MultiKonto Ja i My).
    > Płatności bezgotówkowe nie są ograniczone limitami (do wysokości
    > dostępnego salda na rachunku)

    Moze wiec na grupie dowiem sie jaki jest ten limit?

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 2. Data: 2002-02-28 09:12:58
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 10:09:45AM +0100, Konlin wrote:

    > Przeslalem niedawno do MultiBanku zapytanie jaki jest floor limit ich
    > VC. Pomijam juz to ze dostalem 3 razy potwierdzenie o szanowaniu
    > mojego czasu to jeszcze dostalem nastepujaca odpowiedz:

    [..]

    > Moze wiec na grupie dowiem sie jaki jest ten limit?

    Co rozumiesz pod pojeciem floor limitu? Czy chodzi Tobie o limit dla
    transakcji offline? Jesli tak, to nie ustala tego bank, ale aklajer,
    ich sie pytaj.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-28 09:21:43
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Wojtek,

    Thursday, February 28, 2002, 10:12:58 AM, you wrote:

    WP> Co rozumiesz pod pojeciem floor limitu? Czy chodzi Tobie o limit dla
    WP> transakcji offline? Jesli tak, to nie ustala tego bank, ale aklajer,
    WP> ich sie pytaj.

    Tak, chodzi mi o limit, ponizej ktorego transakcje w POSach sa
    akceptowane bez autoryzacji w CK. Dawno temu na grupie sporo mowilo
    sie o tym ze karty WBK maja floor limit rowny 0 (zawsze autoryzacja)
    wiec pomyslalem ze to sprawa banku.
    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --

    Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 4. Data: 2002-02-28 09:31:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 10:21:43AM +0100, Konlin wrote:

> [...]
    > akceptowane bez autoryzacji w CK. Dawno temu na grupie sporo mowilo
    > sie o tym ze karty WBK maja floor limit rowny 0 (zawsze autoryzacja)

    Nie, to kwestia aklajera. Podobnie zachowuja sie posy pekaosa
    (np. stajce shell) ktore maja floor ustawiony na absurdalnie niskim
    poziomie (za gazete w offlinie zaplacilem, ale to bylo tylko jakies
    2zl, reszta online).

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-02-28 10:00:09
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Wojtek,

    Thursday, February 28, 2002, 10:31:20 AM, you wrote:

> [...]
    WP> (np. stajce shell) ktore maja floor ustawiony na absurdalnie niskim
    WP> poziomie (za gazete w offlinie zaplacilem, ale to bylo tylko jakies

    Dzieki, mam juz konkret. W przeciwienstwie do kolejnej odpowiedzi z
    MultiBanku, ktora brzmi:

    WP> Multibank nie określił limitu dla operacji nie wymagających autoryzacji. Limity
    takie są określane indywidualnie przez
    WP> każdy puknkt handlowo - usługowy.

    W swietle tego co napisales to czysta bzdura, zreszta taka samowolka
    sklepow nie wprowadzila by nic dobrego (IMHO).

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 6. Data: 2002-02-28 10:04:33
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 11:00:09AM +0100, Konlin wrote:

    takie są określane indywidualnie przez

    > W swietle tego co napisales to czysta bzdura, zreszta taka samowolka
    > sklepow nie wprowadzila by nic dobrego (IMHO).

    To tez do konca nie jest prawda. W koncu jesli postawisz sobie posa
    eservice to bedziesz mial floor na poziomie 0zl. I to tez jest _jakas_
    decyzja sklepu ;-)

    A na dokladke jak sam widzisz mozna wynegocjowac niski fl (jak
    wspomniany juz pekaosa z shelem).

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-02-28 10:22:03
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Wojtek,

    Thursday, February 28, 2002, 11:04:33 AM, you wrote:

    WP> To tez do konca nie jest prawda. W koncu jesli postawisz sobie posa
    WP> eservice to bedziesz mial floor na poziomie 0zl. I to tez jest _jakas_
    WP> decyzja sklepu ;-)

    Ale nie jest to decyzja dotyczaca tylko FL ale aklajera. O FL
    dzierzawca POSa moze nawet nie wiedziec ze cos takiego istnieje.

    WP> A na dokladke jak sam widzisz mozna wynegocjowac niski fl (jak
    WP> wspomniany juz pekaosa z shelem).

    Ale w tym wypadku mniej wiecej wiesz, czego sie spodziewac po jakiej
    sieci. A gdyby kazda stacja mila inne ustawienia to ni byloby zbyt
    milo, prawda?

    Pzdr
    Konrad Inglot
    --
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 8. Data: 2002-02-28 10:26:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

> [...]
    > (np. stajce shell) ktore maja floor ustawiony na absurdalnie niskim
    > poziomie (za gazete w offlinie zaplacilem, ale to bylo tylko jakies

    Yes and no.

    Znaczy wydajemisie, ze to zalezy od:

    1. tego czegos na a (ten potworek mi jednak przez klawiature nie
    przejdzie) - inne limity beda w posie Pekao SA, a inne w eservice;

    2. tego, gdzie ten pos stoi (inne limity na stacji benzynowej, a inne
    w sklepie z futrami);

    ale takze:

    3. rodzaju karty - i tu jest jakby pole do udzialu banku w
    decydowaniu, jaki ten limit jest. Ale nie wiem, moze to jest tylko
    taki grubszy podzial typu zwykla/zlota, a moze w ogole nie ma, tylko
    wydajemisie?

    MJ

  • 9. Data: 2002-02-28 10:31:56
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 11:22:03AM +0100, Konlin wrote:

    > Ale nie jest to decyzja dotyczaca tylko FL ale aklajera. O FL
    > dzierzawca POSa moze nawet nie wiedziec ze cos takiego istnieje.

    A ktory z merchantow wogole wie o czyms takim? Postaw pytanie w ten sposob.

    > Ale w tym wypadku mniej wiecej wiesz, czego sie spodziewac po jakiej
    > sieci. A gdyby kazda stacja mila inne ustawienia to ni byloby zbyt
    > milo, prawda?

    W sumie duza to roznica dla klienta? Najwyzej drugi raz do nich nie
    pojdziesz ;-)

    A poza tym pewne ustawienia sa globalne ale i tak dla kazdego posa
    masz pliki konfiguracujne z niejako spersonalizowanymi danymi. Moze
    sie okazac ze pewnie osobnicy w prochowcach z takiego polcardu
    analizujac dane ustalili ze dany sklep robi duzo frodow (nie tych z
    'Władcy pierscieni') wiec ustawia sie u niego wszystko online. I wtedy
    ten jeden sklep moze miec zaostrzenie parametrow.

    Choc w druga storne (ze zlagodzeniem) sie nie spotkalem.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-02-28 10:35:54
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 28, 2002 at 11:26:22AM +0100, Michal Jankowski wrote:

    > Yes and no.
    >
    > Znaczy wydajemisie, ze to zalezy od:

    Zalozenie jest ze machamy karta VC (akurat multibanku).

    > 1. tego czegos na a (ten potworek mi jednak przez klawiature nie
    > przejdzie) - inne limity beda w posie Pekao SA, a inne w eservice;

    No, tutaj to wiadomo ze generalnie eservice ma 0zl fl.

    > 2. tego, gdzie ten pos stoi (inne limity na stacji benzynowej, a inne
    > w sklepie z futrami);

    A dlaczego to fl na stacji powinien byc nisko? Pytam sie jako
    posiadacz legalnej karty.

    Jako pracownik troche inaczej na to patrze, ale to inna sprawa.

> [...]
    > decydowaniu, jaki ten limit jest. Ale nie wiem, moze to jest tylko
    > taki grubszy podzial typu zwykla/zlota, a moze w ogole nie ma, tylko

    Nie, czy zlota czy srebrna czy platynowa to nie ma znaczenia. Tutaj
    tylko bank moze odpowiedziec czy mimo 4-ro krotnego przekroczenia
    salda zezwolic na transakcje.

    --

    --w