  • 1. Data: 2002-02-28 10:07:14
    Temat: eMax lokata
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    Zalozylam lokaty z data zapadalnosci 29-11-2002. Dzisiaj (28 luty 2002)
    dostalam odsetki.
    Jestem przekonana, ze nie bede trzymala pieniedzy az do listopada.
    Co mam zrobic? Czy jeszcze dzisiaj zlikwidowac lokaty. Wiem, ze w tedy bede
    miala pieniadze na eMax i bede placila belkowe. Ale jak zostawie lokaty, a
    zlikwiduje je za 3 miesiace to takze zaplace podatek, a na dodatek musze
    trzymac te pieniadze kolejne 3 miesiace.
    Weronika

  • 2. Data: 2002-02-28 10:45:22
    Temat: Re: eMax lokata
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Weronika Orzel" <w...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zlikwiduje je za 3 miesiace to takze zaplace podatek, a na dodatek musze
    > trzymac te pieniadze kolejne 3 miesiace.

    To zalezy kiedy Ci te pieniadze beda potrzebne :))). Chodzi to abys
    wyplacila te srodki w dniu wplaty przez Bank kolejnych odsetek na Twoje
    konto. Belkowego nie ominiesz ale przy zalozeniu ze do konca trwania lokaty:
    1) konto emax bedzie oproc. 8,65% p.a.
    2) eMax lokata bedzie oproc. 11,60% p.a.
    to wycofujac pieniadze dzisiaj zarobilabys majac 1000,00 zl. na koniec
    listopada 2002 +/-:
    1) przy trzymaniu na koncie tych pieniedzy 53,42 zl
    2) przy trzymaniu do konca lokaty eMax 71,64 zl
    Oczywiscie zrywajac lokate w srodku jej trwania odsetki zostana naliczone
    "według obniżonej o połowę najniższej stopy procentowej dla lokat,
    określonej przez mBank w aktualnie obowiązującej "Tabeli Oprocentowania
    rachunków w mBanku", od środków znajdujących się na rachunku lokaty w dniu
    rozwiązania Umowy". Wielkosc Twojej straty bedzie uzalezniona od tego kiedy
    bedziesz zrywala lokate:
    -czekajac do nastepnej wyplaty odsetek (za trzy miesiace) otrzymasz je
    naliczone wg oproc. lokaty eMax a wiec np. 11,60% Jesli bys zerwala
    wczesniej -przed uplywem kolejnych 3 miesiecy to tracisz na tym biznesie bo
    mBank naliczy Ci odsetki do dnia zerwania ale nie wg 11,60% ale wg
    najnizszej stawki w Banku obnizonej jeszcze o polowe!
    -stad wniosek ze najlepiej zrywac w dniu wyplaty odsetek bo kazdy kolejny
    dzien Twoje srodki beda oprocentowane o polowe nizej na eMaxie niz gdyby
    byly na rachunku mBanku -no chyba ze wytrzymasz do kolejnej wyplaty odsetek
    za 6 miesiecy :))).
    Pozdrawiam Wall.

  • 3. Data: 2002-02-28 11:00:45
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    to moja lokata caly czas bedzie na 11.60%?

  • 4. Data: 2002-02-28 11:06:20
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    > to moja lokata caly czas bedzie na 11.60%?

    oczywiście, że NIE !
    /sibek

  • 5. Data: 2002-02-28 11:21:39
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    > to moja lokata caly czas bedzie na 11.60%?

    NIE! Ja Ci tylko dalem przyklad co by bylo gdyby. Na razie jest 11,60% ale
    co bedzie dalej nie wiadomo -lokata jest oprocentowana wg zmiennej stopy
    procentowej! Nie ma to jednak zadnego znaczenia przy wnioskach jakie Ci
    napisalem -kiedy zmieni sie oproc. eMax lokaty np. nanizsze to takze
    najprawdopodobniej zostanie obnizone oproc. kont w mBanku i roznica pomiedzy
    oproc. lokaty eMax i konta bedzie relatywnie ta sama!
    Pozdrawiam Wall.

  • 6. Data: 2002-02-28 11:32:27
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    juz teraz na stronie mBanku widzialam 8.90%!!!!! A teraz znowu jest 11.60.
    Pewnie informatycy przez przypadek wrzucili strone, ktora pojawi sie jutro

  • 7. Data: 2002-02-28 12:36:15
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    > juz teraz na stronie mBanku widzialam 8.90%!!!!! A teraz znowu jest 11.60.
    > Pewnie informatycy przez przypadek wrzucili strone, ktora pojawi sie jutro

    -hmm, a gdzież Ty widzialas te 8,90% i czy to bylo p.a. czy efektywne?
    Wall.

  • 8. Data: 2002-02-28 13:14:55
    Od: "Weronika Orzel" <w...@p...com>

    na stronie z tabelo oplat i oprocentowania