  • 1. Data: 2002-05-14 11:49:49
    Temat: WAP MultiBank'u a Ericsson T39m - problemy z połączeniem.
    Od: "Pletwal" <p...@i...pl>

    Witam,

    czy ktos z grupowiczow uzywa moze w/w telefonu do laczenia sie z WAP'em
    Multibank'u?
    Telefon zarejestrowany mam w IDEI, wydaje mi sie, ze wszystko skonfigurowane
    jest poprawnie tzn. tak, jak napisane jest na www Multibank'u, a pomimo to
    telefon nie potrafi ustanowić bezpiecznego połączenia, komunikat:
    Communication error. Secure connection failed.

    Z gory dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 2. Data: 2002-05-14 12:24:46
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > czy ktos z grupowiczow uzywa moze w/w telefonu do laczenia sie
    > z WAP'em Multibank'u?

    Starsze modele Ericssonów nie obsługują połączeń szyfrowanych WAP.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 3. Data: 2002-05-14 12:41:18
    Od: "Pletwal" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <k...@b...tk> napisał w wiadomości

    > Starsze modele Ericssonów nie obsługują połączeń szyfrowanych WAP.

    ???? Od kiedy T39m to "starszy" model ????
    Ten telefon posiada WTLS Class 3 - czy to za mało?

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 4. Data: 2002-05-14 12:48:56
    Od: <b...@b...prv.pl>

    Konrad Brywczyński <k...@b...tk> wrote:

    > Starsze modele Ericsson?w nie obs?uguj? po??cze? szyfrowanych WAP.

    t39m jest dla Ciebie "starszym" modelem?!?!?!?!

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 5. Data: 2002-05-14 13:35:43
    Od: "Wojciech Florczyk" <w...@M...net>

    Multibank zlewa Ericssony. Ani jednej ani drugiej firmie nie zalezy zeby ich
    klienci byli zadowoleni.

    WF

  • 6. Data: 2002-05-14 13:48:15
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Pletwal <p...@i...pl> wrote:
    > czy ktos z grupowiczow uzywa moze w/w telefonu do laczenia sie z WAP'em
    > Multibank'u?
    [...]
    > Communication error. Secure connection failed.

    obawiam się, że jedynie upgrade softu pomoże.

    pozdrawiam
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 7. Data: 2002-05-14 13:52:04
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Wojciech Florczyk <w...@m...net> wrote:
    > Multibank zlewa Ericssony.

    Multibank nie zlewa. Niestety nie jestem w stanie odpowiadać za to, że
    jedna aplikacja (w tym przypadku przeglądarka na jednym z setek różnych
    dostępnych telefonów) nie chce działać poprawnie z drugą (czyli naszą
    bramką wap). Z ericssonami zawsze mieliśmy problemy, mam jednak
    nadzieję, ze będzie mniej problemów z dostępnością serwisów.

    Asia
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 8. Data: 2002-05-14 14:28:15
    Od: "Pletwal" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisała w wiadomości

    > obawiam się, że jedynie upgrade softu pomoże.

    tak tez myslalem.
    no coz, bede musial udac sie do serwisu.
    Dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam,

    Tomek

  • 9. Data: 2002-05-14 15:27:24
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Pletwal <p...@i...pl> wrote:

    > tak tez myslalem.
    > no coz, bede musial udac sie do serwisu.

    szewc bez butów chodzi, w moim t39 mam starszy soft i też nie działa :)

    pozdrawiam

    ps. jakby to nie pomogło, proszę o kontakt, będziemy badać
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.

  • 10. Data: 2002-05-14 15:52:56
    Od: "Pletwal" <p...@i...pl>

    > Pletwal <p...@i...pl> wrote:

    > ps. jakby to nie pomogło, proszę o kontakt, będziemy badać

    Oczywiscie.
    Ale oddam go dopiero w przyszlym tygodniu.

    Pozdrawiam,

    Tomek