  • 11. Data: 2002-05-14 20:19:35
    Temat: Re: WAP MultiBank'u a Ericsson T39m - problemy z połączeniem.
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał(a):

    > ???? Od kiedy T39m to "starszy" model ????

    T68 to nie jest. :-)

    > Ten telefon posiada WTLS Class 3 - czy to za mało?

    A to przepraszam, pamietam, że miał parę dziwnych niedoróbek, więc
    i to by mnie nie zdziwiło.

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain

  • 12. Data: 2002-05-16 20:59:28
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    N6310 w + i najpierw przy polaczeniu wywala, ze certyfikat nie 'halo', ale
    zatwierdzam go i jest polaczenie szyfrowane. Niestety, po podaniu loginu i
    hasla polaczenie sie rozlacza.

    Nie obadalem jeszcze tej sprawy (brak czasu), ale dla mnie to problem lezy
    po stronie mBanku. Jutro sie tym zajme w wolnej chwili.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 13. Data: 2002-05-16 22:52:30
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    >
    > Nie obadalem jeszcze tej sprawy (brak czasu), ale dla mnie to problem
    > lezy po stronie mBanku. Jutro sie tym zajme w wolnej chwili.

    Jaka wersja oprogramowania wspomnianej Nokii (*#0000#) ? I przez co sie
    laczyles (GPRS, dialup operatora czy mbanku?)

    Pzdr,

    Maciej

  • 14. Data: 2002-05-17 05:58:35
    Od: "Pletwal" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@a...net> napisała w wiadomości

    > szewc bez butów chodzi, w moim t39 mam starszy soft i też nie działa :)

    Wczoraj bylem w salonie Ericssona.
    25 minut i... mam nowe oprogramowanie w telefonie :-)
    wersja R4A008
    upgrade jest za darmo, jesli telefon jest na gwarancji

    > ps. jakby to nie pomogło, proszę o kontakt, będziemy badać

    hmmm, wydaje mi sie, ze niestety nie pomoglo :-(
    istnieje rowniez prawdopodobienstwo, ze ja cos zle skonfigurowalem.
    wczoraj staralem sie "dobic" do strony przez zwykly WAP (na razie nie
    aktywowalem jeszcze GPRS'u) - niestety pojawia sie ten sam problem, rozlacza
    przy probie ustalenia polaczenia szyfrowanego.
    postaram sie pobawic jeszcze w ciagu dnia.

    Pozdrawiam,

    Tomek