  • 1. Data: 2002-05-14 11:28:30
    Temat: Kupić euro w Polsce czy z bankomatu w Niemczech
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Mam pytanie: co bardziej się opłaca - przed wyjazdem do Niemiec kupic sobie
    euro w kantorze, czy też lepiej po prostu brać w Niemczech z bankomatu?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-05-14 11:40:25
    Temat: Re: Kupić euro w Polsce czy z bankomatu w Niemczech
    Od: "Rad'ek" <A...@p...fm>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie: co bardziej się opłaca - przed wyjazdem do Niemiec kupic
    sobie
    > euro w kantorze, czy też lepiej po prostu brać w Niemczech z bankomatu?

    musisz uscislic pytanie:
    1. jaka kwota?
    2. jaka karta / jakiego banku? ew. typ rachunku osobistego

    wszystko oczywiscie zalezy od wysokosci prowizji pobieranej przez Twoj bank
    oraz o kurs jaki stosuje Twoj bank do rozliczen - najlepiej wiec dowiedz sie
    w swoim banku.

    radek

  • 3. Data: 2002-05-14 11:45:55
    Temat: Re: Kupić euro w Polsce czy z bankomatu w Niemczech - troszke inny watek
    Od: "Tadeusz Kowalski" <t...@p...com>

    "alexy" <a...@w...pl> wrote in message news:02051413283019@polnews.pl...
    > Mam pytanie: co bardziej się opłaca - przed wyjazdem do Niemiec kupic
    sobie
    > euro w kantorze, czy też lepiej po prostu brać w Niemczech z bankomatu?

    A ja spytam inaczej. Slyszalem (zrodlo zblizone do oddzialu banku
    komercyjnego),
    ze sa przeslanki ku temu by euro bardzo zdrozalo w stosunku do zlotego. Mowi
    sie
    cos o 5,0 PLN za 1 EUR.

    Czy to ma racjonalne podstawy? Czy jest to bankowo - wakacyjno -
    dziennikarska kaczka?

    Z gory dziekuje za rady.

  • 4. Data: 2002-05-14 11:55:10
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Tadeusz,

    Tuesday, May 14, 2002, 1:45:55 PM, you wrote:

> [...]
    TK> sie
    TK> cos o 5,0 PLN za 1 EUR.

    TK> Czy to ma racjonalne podstawy? Czy jest to bankowo - wakacyjno -

    Ktos pewni mysli ze czas przygotowac sie do sezonu ogorkowego i
    wymysla takie rzeczy :)) Zmiana ceny euro o ok. 40 % raczej nie
    wchodzi w rachube bo za duzo maklerow by zaczelo z okien leciec.

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 5. Data: 2002-05-14 12:00:48
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl>

> [...]
    Mowi
    > sie cos o 5,0 PLN za 1 EUR.
    >
    > Czy to ma racjonalne podstawy? Czy jest to bankowo - wakacyjno -

    tzn. wiceprezes Rysio z panem Zdzisiem z działu kadr tak postanowili, no to
    trzeba kupować Euro bo tak pewnie będzie ....

    a tak serio, to ciekawe czy nasz dzielny minister Belka który jedną ręką
    lekko emituje kolejne obligacje a drugiego dnia mówi że wzmocnienie się
    złotego to wina przebrzydłego Balcerowicza, więc ciekawe czy pan Belka
    zrobił sobie już jakąś analizę ile firm, które mają kredyty w Euro padłoby
    gdyby tak sobie nagle podnieść kursy.....

  • 6. Data: 2002-05-14 12:05:06
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    To ma być mała kwota, jakieś 50 euro na drobne wydatki, karta to VE Millennium.

  • 7. Data: 2002-05-14 12:17:31
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > To ma być mała kwota, jakieś 50 euro na drobne wydatki, karta to VE
    Millennium.
    > --
    Jeśli tak, to kup w tanim kantorze :)

  • 8. Data: 2002-05-14 12:18:31
    Od: <y...@y...pl>

    > To ma być mała kwota, jakieś 50 euro na drobne wydatki, karta to VE
> [...]
    kup sobie w kantorze.
    Różnicę to odczujesz przy dużych kwotach a czasem są kłopoty z kartami milenium
    yorge

  • 9. Data: 2002-05-14 12:37:51
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > cos o 5,0 PLN za 1 EUR.

    konkretnie: belka mowil w tvn o 4 zl za euro

    popieram kolege luzaka, rzad zadluza sie na potege i
    jeszcze probuje wine zwalic na nbp

  • 10. Data: 2002-05-14 13:04:58
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > konkretnie: belka mowil w tvn o 4 zl za euro
    >
    > popieram kolege luzaka, rzad zadluza sie na potege i
    > jeszcze probuje wine zwalic na nbp

    Przecież musi jakoś usprawiedliwić niepowodzenia w naprawie gospodarki "po
    rządach Buzka" ;)