  • 11. Data: 2016-08-23 11:47:08
    Temat: Re: W mbanku do reszty ocipieli?
    Od: W <w...@w...pl>

    Dawid Rutkowski wystukał, co następuje:

    > A jak dzwonią bez zgody to nagrywać i korzystać ;)
    >
    > Do mnie czasem dzwoni citek z ofertą kredytu, im się boję zgodę
    > wyłączyć, bo mi mogą zabrać darmową kartę :{ Ale namolni nie są,
    > przeczyrają, podziękujemy i tyle. DB zadzwonił raz, powiedziałem, że
    > nie chcę rat w karcie i nigdy nie będę chciał, i przestali.

    Citek jest zabawny!

    Mam wyłączone zgody (i kartę teraz darmo "dożywotnio") a i tak dzwonią...
    ale jak dzwonią, to najpierw pytają czy taki i taki i, tu uwaga, pytają o
    jednorazową zgodę na przekazanie treści marketingowych (facepalm). Zdarzyło
    się na razie dwa razy (przy czym dzień po dniu z tą samą ofertą - chyba
    sobie nie odfajkowali). Jak zadzonią znowu to się zeźlę...

  • 12. Data: 2016-08-23 12:25:50
    Od: Ojciec <c...@a...tesla.babajaga>

    Ja nie mam problemu z natarczywymi telefonami z banków.

    Do banku podaję wyłącznie inny numer telefonu, który cały czas jest
    wyłączony. Jak chcę wykonać przelew, wówczas włączam ten telefon,
    odczytuję wiadomość SMS i wyłączam telefon.

    Jak mam potrzebę zadzwonić do banku, to wyłączam identyfikację w
    telefonie, z którego dzwonię.
    I takim oto sposobem mam SPOKÓJ.

    Nikt do mnie z banku się nie dodzwoni.
    Żadna panienka niczego mi nie wciśnie :)

  • 13. Data: 2016-08-23 12:48:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 12:25:52 UTC+2 użytkownik Ojciec napisał:
> [...]
    > wyłączony. Jak chcę wykonać przelew, wówczas włączam ten telefon,
    > odczytuję wiadomość SMS i wyłączam telefon.
    Jakś metoda to jest ale też przez to nie dodzwonią się do ciebie żeby potwierdzić
    jakąś podejrzaną transakcję kartą. Do mnie nieraz w takich sprawach dzwonili i
    upewniali się ćzy dana transakcja jest wykonywana przeze mnie

    > Jak mam potrzebę zadzwonić do banku, to wyłączam identyfikację w
    > telefonie, z którego dzwonię.
    > I takim oto sposobem mam SPOKÓJ.
    Banki i tak nie oddzwonią z ofertą na tak "pozyskany" numer.

    > Nikt do mnie z banku się nie dodzwoni.
    > Żadna panienka niczego mi nie wciśnie :)
    Można i tak ale prościej "wyłączyć" zgody marketingowe jeśli ktoś nie chce odbierać
    takich telefonów

  • 14. Data: 2016-08-23 13:43:19
    Od: W <w...@w...pl>

    Ojciec wystukał, co następuje:

    > Nikt do mnie z banku się nie dodzwoni.
    > Żadna panienka niczego mi nie wciśnie :)

    No cóż, można kombinować z dwoma numerami i innymi, ale po prostu cofnąć
    zgody marketingowe :P
    W ciągu kilkunastu lat kiedy względnie aktywnie używam telefonu zawsze
    pilnowałem zgód marketingowych i takie telefony otrzymałem raptem kilka razy
    (przy czym w praktycznie wszystkich przypadkach szła po tym
    reklamacja/skarga i dostawałem jakieś upusty albo coś)...

    Jedyny wyjątek, to telefon stacjonany na który wciąż dzwonią garnki z wełny
    lamy i inne turboodkurzacze, ale w sumie telefon stacjonarny trzymamy tylko
    dla internetu i toto aktualnie nawet dźwięków nie wydaje ;-)

  • 15. Data: 2016-08-23 13:49:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Lisciasty" 2...@g...co

    : i wyszło mi RRSO na poziomie 32%. Powiedziałem panience, że w moim

    W Auchan 0% przy płaceniu kredytówką w 10 ratach.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 16. Data: 2016-08-23 20:52:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    >Czy kąpóter w mbanku licząc statystycznie zakwalifikował mnie
    >do przegródki "zdesperowani frajerzy", czy oni tak do każdego
    >dzwonią? ;)

    Do kazdego, a przynajmiej tak to dawniej sprawialo wrazenie - z tym
    jeszcze do mnie nie dzwonili.
    No coz, nie od dzis wiadomo - bank da ci kredyt, jak go nie
    potrzebujesz.

    J.

  • 17. Data: 2016-08-24 05:26:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 22:48, Grzexs pisze:

    > Dziwne. Wydawało mi się, że wystarczy nie wyrazić zgody na marketing,
    > żeby nie dzwonili. Nie wyrażałem, nie dzwonią, a jak dzwonią, to każe
    > przedstawić dowody (np. datę), że wyraziłem zgodę na marketing. No ale
    > nie mam konta mBanku (miałem, ale się wypisałem po zmianie www).

    Nie wiem. Wydawało mi się, że nie dawałem żadnej zgody.
    Ale pewności nie mam. Jakiś rok temu było nasilenie ze wszystkich banków,
    ale teraz oststnio spokój jest.

  • 18. Data: 2016-08-24 12:07:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 57bc9ce5$0$12539$6...@n...neostrada.pl

    > Do kazdego, a przynajmiej tak to dawniej sprawialo wrazenie - z tym
    > jeszcze do mnie nie dzwonili.
    > No coz, nie od dzis wiadomo - bank da ci kredyt, jak go nie
    > potrzebujesz.

    Coś w tym jest -- potrzebuję banków i nie dostaję bankowych
    kredytów, jeśli nie liczyć kredytówek i bezpłatnych limitów. ;)

    BTW -- do mnie mBank też dzwoni i proponuje kredytówki (bezowocne IMO)
    i płatne kredyty oraz płatne (czasami bezprowizyjne) limity debetowe...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/......

  • 19. Data: 2016-08-25 21:31:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 22 Aug 2016 19:00:54 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Dzwonia regularnie, chociaz mówie, że nie cche, nie potrzebuje etc.
    > Oni odpowiedzi nie zapisuja...

    Mi też ębank regularnie wydzwaniał, ale panienka zapytana ujawniła, że może
    wykreślić mi wszystkie zgody. Po tej operacji się uspokoili.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2016-08-25 21:38:04
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 25 Aug 2016 21:31:38 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Mi też ębank regularnie wydzwaniał, ale panienka zapytana ujawniła, że może
    > wykreślić mi wszystkie zgody. Po tej operacji się uspokoili.

    Ale przecież samemu można w serwisie transakcyjnym sterować tymi
    zgodami. Ustawienia - Sekcja Osobiste - Zgody

    Czy jest ktoś kto ma zablokowane tam wszystkie zgody, a mimo to dzwonią?

    --
    Imka