  • 1. Data: 2016-08-16 19:51:22
    Temat: KK Citi i paypass.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Przysłali mi nową KK z Citi. Na starej miałem wyłączony paypass, bo
    akurat do tej karty nie chcę i nie potrzebuję . Wystarczyła wtedy jedna
    rozmowa telefoniczna na Citiphone.
    Teraz, po wprowadzeniu opłat mam wyłączone Citiphone. Jak zablokować
    płatności zbliżeniowe na nowym plastiku?

  • 2. Data: 2016-08-16 21:00:16
    Temat: Re: KK Citi i paypass.
    Od: W <w...@w...pl>

    wiatrak wystukał, co następuje:

> [...]
    > rozmowa telefoniczna na Citiphone.
    > Teraz, po wprowadzeniu opłat mam wyłączone Citiphone. Jak zablokować
    > płatności zbliżeniowe na nowym plastiku?

    Napisać zgłoszenie via przeglądarkowe międzymordzie? jak będzie potrzeba to
    odzwonią?

  • 3. Data: 2016-08-16 21:58:56
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2016-08-16 o 21:00, W pisze:
    > wiatrak wystukał, co następuje:

    > Napisać zgłoszenie via przeglądarkowe międzymordzie? jak będzie potrzeba to
    > odzwonią?

    Zamiast najpierw przeczytać dołączoną ulotkę to zawracam głowę grupowiczom.

    "Funkcję płatności zbliżeniowej dla Twojej karty możesz wyłączyć w
    Citibank Online lub za pośrednictwem Citiphone."

  • 4. Data: 2016-08-16 23:36:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Skoro już samokrytykę złożyłeś, to może jeszcze pognębię - w ogóle sprawdziłeś, czy
    pikaczu na tej karcie działa ?
    Tzn. aktywowałeś nową kartę i pikaczem zapłaciłeś ?
    Bo np. to, że można sobie dane telefonem odczytać nie oznacza, że da się zapłacić -
    da się odczytać np, z nieaktywnej karty, bez wyjmowania z koperty - także każdy
    listonosz może poznać numer i datę ważności karty.
    Jeden znany mi wyjątek - popierdółka VW bank - przysyłają karty naprawdę z
    "wyłączonym" pikaczu - nie da się odczytać danych karty.
    Sprawdź też, jak wygąda odczyt telefonem starej karty - bo zakładam, że sprawdzałeś,
    że pikaczem płacić się nie da.

    Teoretycznie wznowiona karta powinna mieć taki sam stan pikacza jak kończąca ważność,
    ale tutaj rzeczywiście trzeba bałaganu w banku pilnować.

    Co do citiphone - nie wyłączasz go w całości, jedynie obsługę przez konsultanta
    czynności, które można samemu wykonać w "automatycznym bankierze" albo w ST (i to
    chyba tak jest, że jak o to poprosisz, to odmówią - i nie będzie tak, że "po
    cichutku" płatną obsługę włączą - ale z tym oczywiście też ostrożnie ;).
    ZTCP to aktywować nowej karty bez konsultanta się nie da, nie wiem, jak z wznowioną,
    bo jeszcze nie praktykowałem.
    Np. na pewno na citiphone niezależnie od opłaty działa zastrzeganie kart ;>

    Ale oprócz tego wiele dyspozycji - w tym wyłącznie pikaczu - można załatwić składając
    dyspozycję pocztą wewnętrzną w ST.

    A ta nowa karta, przysłana w wyprzedzeniem (choć 3 miesiące to nie tak dużo, gorsze
    byłoby pozostawienie klienta bez karty w razie jakichś problemów z doręczeniem - mi
    pan z deutsche bank opowiadał, że mieli taką akcję, że główna karta dochodziła, ale
    dodatkowa, wysyłana na ten sam adres, 3 razy zginęła i w końcu trzeba było umówić
    odbiór osobisty w oddziale - co mnie z resztą dziwi, że nie jest choćby dostępną
    opcją, choć powinno być powszechną), ma datę ważności starej karty + 3 lata czy może
    o te 3 miesiące mniej ?

  • 5. Data: 2016-08-17 05:09:46
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > ZTCP to aktywować nowej karty bez konsultanta się nie da, nie wiem, jak z
    wznowioną, bo jeszcze nie praktykowałem.

    Da się, da się:

    https://www.citibankonline.pl/citigold/polish/Main/m
    ovie_rejestracja.htm

  • 6. Data: 2016-08-17 15:20:18
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > "Funkcję płatności zbliżeniowej dla Twojej karty możesz wyłączyć w
    > Citibank Online lub za pośrednictwem Citiphone."

    Zastosowałem się do rad Banku i po zalogowaniu napisałem do nich:

    "W dniu 16.08.2016 aktywowałem nową kartę xxxxxxxx
    przesłaną mi przez Bank w miejsce karty tracącej ważność. Na poprzedniej
    karcie miałem wyłączoną funkcję zbliżeniową. Proszę o wyłączenie funkcji
    płatności zbliżeniowej również na nowo aktywowanej karcie."

    Dostałem szybciutko ODPOWIEDŹ!!!! :) KURIOZUM !!!!!!

    "Szanowny Panie,
    Uprzejmie informuję, że w związku z brakiem możliwości weryfikacji oraz
    potwierdzenia dyspozycji, zmiana numeru telefonu nie
    może być zrealizowana.
    Jednocześnie informuję, że dyspozycja może zostać złożona w jednym z
    oddziałów Citi Handlowy lub przesłana w formie
    pisemnej. W przypadku formy pisemnej, proszę o przesłanie dyspozycji
    zawierającej poświadczenie Pana podpisu przez
    notariusza. Korespondencję należy kierować na następujący adres:
    Citi Handlowy
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.
    Regionalne Centrum Rozliczeń w Olsztynie
    Biuro Obsługi Rachunków Klientów Detalicznych
    Ul. Pstrowskiego 16
    10-602 Olsztyn
    W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu z Bankiem poprzez
    Serwis Bankowości Internetowej Citibank Online

    Z poważaniem,
    Exxxxxx xxxx
    Specjalista ds. Usług Transakcyjnych

  • 7. Data: 2016-08-17 16:14:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ciekawostka, pili coś czy rozjechała im się baza poczty ?
    Przypomina mi się akcja z "rozdzielaniem bazy i www" w mBąku, gdzie przelew z pensją
    miałem opisany jako od kogoś z Częstochowy...

  • 8. Data: 2016-08-17 19:23:22
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ciekawostka, pili coś czy rozjechała im się baza poczty ?
    > Przypomina mi się akcja z "rozdzielaniem bazy i www" w mBąku, gdzie przelew z
    pensją miałem opisany jako od kogoś z Częstochowy...

    Wkurzyli mnie strasznie. Zadzwoniłem na 19009. Miła pani po wysłuchaniu
    mojego wściekłego monologu i po weryfikacji poinformowała mnie, ze
    podobno wysłano do mnie inną odpowiedź, której ja nie widzę, a widzę w
    systemie tą która wysłano chyba do kogo innego.
    A w ogóle to w Citi jest tak, ze nowy plastik nie zmienia ustawień w
    ich systemie. Nowa karta także nie pójdzie zbliżeniowo. Sprawdziłem
    dziś, jest OK.

    Ale skąd mogłem to wiedzieć. W T-mobilu jak przysłali nową kartę to była
    zbliżeniowość aktywna, choć na starej była zablokowana.

    Co bank to obyczaj.

  • 9. Data: 2016-08-18 01:34:49
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 16.08.2016 19:51, wiatrak wrote:
> [...]
    > rozmowa telefoniczna na Citiphone.
    > Teraz, po wprowadzeniu opłat mam wyłączone Citiphone. Jak zablokować
    > płatności zbliżeniowe na nowym plastiku?

    Lekko offtopicznie...dlaczemu na KK chcesz wyłączyć zbliżeniówkę...? Dla
    mnie zbliżeniówka jest bez sensu na debetówkach...ale na kredytówkach
    już mam inne zdanie...(kasa banku vs kasa klienta)

    Pozdr,
    Koala

  • 10. Data: 2016-08-18 09:36:33
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    > mnie zbliżeniówka jest bez sensu na debetówkach...ale na kredytówkach
    > już mam inne zdanie...(kasa banku vs kasa klienta)

    Są karty z dużym limitem do poważnych zakupów i są karty (też
    kredytówki) którymi płaci się za piwo i bułki.
    Przynajmniej "ja tak mam". Ale ja to w ogóle jestem dziwoląg :)