  • 1. Data: 2016-08-21 09:42:38
    Temat: 8 edycja Money Mania
    Od: "PW" <xxxx@xxxxpl>

    Money Mania to wyjątkowa akcja dedykowana klientom poszukającym najlepszych
    na rynku produktów finansowych.

    http://moneymania.pl/?IDDistributor=617

  • 2. Data: 2016-08-21 11:13:36
    Temat: Re: 8 edycja Money Mania
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-08-16 o 09:42, PW pisze:
    > Money Mania to wyjątkowa akcja dedykowana klientom poszukającym najlepszych
    > na rynku produktów finansowych.
    >
    > http://moneymania.pl/?IDDistributor=617

    Spam i to ordynarny. Z nudów przejrzałem ofertę i podejrzewam, że w
    większości banków na podobnych zasadach można zakładać rachunki. No i
    piszą głupoty o premii za założenie,a to nie prawda. Te 400 zł, to
    maksymalna kwota, jaką dostanie się od banku w ciągu 8 miesięcy za
    spełnieniem szeregu warunków poza założeniem tego rachunku.

  • 3. Data: 2016-08-23 13:26:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 57b970c3$0$15194$6...@n...neostrada.pl

    > Spam i to ordynarny.

    Na oferty merytoryczne (czyli moje) trzeba zaczekać.
    [jeszcze trzeba by gdzieś dorzucić -- 'co do zasady',
    ale nie wiem, w które miejsce]

    > Z nudów

    Lato -- nudy...

> [...]
    > maksymalna kwota, jaką dostanie się od banku w ciągu 8 miesięcy za
    > spełnieniem szeregu warunków poza założeniem tego rachunku.

    Tak z mBankiem bywa...