  • 1. Data: 2016-08-22 18:39:19
    Temat: W mbanku do reszty ocipieli?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dzwoni do mnie panienka z okienka i proponuje promocyjny
    kredyt gotówkowy. Jako, że gotówki nigdy dość, pytam o szczegóły.
    Otóż okazuje się, że oferują mi aż 3500 PLN! Pytam ile procentów tam.
    Panienka nawija, że super promocyjna promocja i wylicza mi
    wszytko, podając końcową kwotę. Chwilę poodginałem paluchy wte i wewte
    i wyszło mi RRSO na poziomie 32%. Powiedziałem panience, że w moim
    drugim banku to bez promocji mam na 12%. Odrzekła, że zatem nie będzie
    przeszkadzać i się pożegnała :>
    Czy kąpóter w mbanku licząc statystycznie zakwalifikował mnie
    do przegródki "zdesperowani frajerzy", czy oni tak do każdego dzwonią? ;)

    L.

  • 2. Data: 2016-08-22 19:31:11
    Temat: Re: W mbanku do reszty ocipieli?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 18:39, Lisciasty pisze:
    > Dzwoni do mnie panienka z okienka i proponuje promocyjny

    Jak wdajesz się w pogaduchy to wydzwaniają.
    Rozgarnięty klient wie że panienka mu dobrej oferty nie chce sprzedać i
    spuszcza na drzewo.
    Kiedyś też byłem miły i wysłuchiwałem :-)

  • 3. Data: 2016-08-22 20:01:16
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-22 o 19:31, z pisze:

    > Jak wdajesz się w pogaduchy to wydzwaniają.
    > Rozgarnięty klient wie że panienka mu dobrej oferty nie chce sprzedać i
    > spuszcza na drzewo.
    > Kiedyś też byłem miły i wysłuchiwałem :-)

    z Aliora kiedyś dzwonili. Nawet 2 razy dziennie się zdarzało. Przestali
    gdy obiecałem, że uczynię dzień kolejnej dzwoniącej osoby naprawdę
    niedobrym. Uff...

    a.

  • 4. Data: 2016-08-22 21:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

> [...]
    > Czy kąpóter w mbanku licząc statystycznie zakwalifikował mnie
    > do przegródki "zdesperowani frajerzy", czy oni tak do każdego dzwonią? ;)

    Dzwonia regularnie, chociaz mówie, że nie cche, nie potrzebuje etc.
    Oni odpowiedzi nie zapisuja...

    Kiedys jak dzwonili i proponowali kredyt na swieta, to powiedziałem babce,
    ze jezeli kiedys namowia mnie na kredyt na swieta to niech od razu zamykaja
    mi konto bo znaczy ze zwariowałem.

  • 5. Data: 2016-08-22 21:13:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 21:00, Budzik pisze:
    > Dzwonia regularnie, chociaz mówie, że nie cche, nie potrzebuje etc.
    > Oni odpowiedzi nie zapisuja...

    A może jednak zapisują kiedy kulturalnie aczkolwiek stanowczo prosi się
    żeby nie dzwonili i wykreślili numer ze swojej bazy bo to nie ma sensu. :-)

  • 6. Data: 2016-08-22 21:22:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 21:13, z pisze:

    > A może jednak zapisują kiedy kulturalnie aczkolwiek stanowczo prosi się
    > żeby nie dzwonili i wykreślili numer ze swojej bazy bo to nie ma sensu. :-)

    Nie ma sensu, bo nic nie zapiszą :-)
    Dodaję stale te wszystkie numery co dzwonią z banków
    (bo nie tylko mbank jest nałaźliwy)
    do blokowanych i już chyba ich cała centrala
    jest w KF i rozmawia tylko z moją skrzynką.

  • 7. Data: 2016-08-22 22:48:03
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Nie ma sensu, bo nic nie zapiszą :-)
    > Dodaję stale te wszystkie numery co dzwonią z banków
    > (bo nie tylko mbank jest nałaźliwy)
    > do blokowanych i już chyba ich cała centrala
    > jest w KF i rozmawia tylko z moją skrzynką.

    Dziwne. Wydawało mi się, że wystarczy nie wyrazić zgody na marketing,
    żeby nie dzwonili. Nie wyrażałem, nie dzwonią, a jak dzwonią, to każe
    przedstawić dowody (np. datę), że wyraziłem zgodę na marketing. No ale
    nie mam konta mBanku (miałem, ale się wypisałem po zmianie www).

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2016-08-23 08:24:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    mBąk z wyłączonymi zgodami nie dzwoni, a nawet - gdy po tygodniu prac udało im się
    wyłączyć mega-ukrytą czwartą zgodę - nie przesyła reklam w ST.
    Ale pewnie problem w tym, że zgoda jest wymagana do mOkazji, jakby warte tego były.
    W citku i db mam rabaty bez zgody.

    A jak dzwonią bez zgody to nagrywać i korzystać ;)

    Do mnie czasem dzwoni citek z ofertą kredytu, im się boję zgodę wyłączyć, bo mi mogą
    zabrać darmową kartę :{ Ale namolni nie są, przeczyrają, podziękujemy i tyle.
    DB zadzwonił raz, powiedziałem, że nie chcę rat w karcie i nigdy nie będę chciał, i
    przestali.

  • 9. Data: 2016-08-23 09:06:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 21:13, z pisze:
    > A może jednak zapisują kiedy kulturalnie aczkolwiek stanowczo prosi się
    > żeby nie dzwonili i wykreślili numer ze swojej bazy bo to nie ma sensu. :-)

    Pewnie masz rację. Też wpadłem na taki pomysł. Dzwonili od Czarneckiego,
    aż wreszcie zażądałem, żeby wykreślili moje dane ze wszystkich klonów.
    Już ponad rok mam od nich spokój.
    Z Aliora/T-mobile potrafili dzwonić często z ofertą
    pożyczki/konsolidacji kredytów. Chętnie bym na to przystał, gdyby
    oferowali korzystniejsze warunki, niż mam teraz - czyli musieliby dać
    RRSO poniżej 8,5%. Kombinowali, mieli się gdzieś dowiadywać,
    przeliczali, aż się poddali. Ostatni telefon miałem gdzieś tak na wiosnę. ;)
    Czyli: może zapisują sobie, gdy im się normalnie powie.
    A pewnie nie dają rady zapisać, kiedy dodzwonią się do chama, który
    potrafi tylko "nawrzucać".
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 10. Data: 2016-08-23 10:39:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    >Czy kąpóter w mbanku licząc statystycznie zakwalifikował mnie
    >do przegródki "zdesperowani frajerzy", czy oni tak do każdego
    >dzwonią? ;)

    Do kazdego, a przynajmiej tak to dawniej sprawialo wrazenie - z tym
    jeszcze do mnie nie dzwonili.
    No coz, nie od dzis wiadomo - bank da ci kredyt, jak go nie
    potrzebujesz.

    J.