  • 1. Data: 2016-08-18 23:46:18
    Temat: Millenium wycofuje Amexa
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Zapis w TOiP kart
    33) Produkt wycofany z oferty sprzedażowej od dnia 1 sierpnia 2016r.

    Info datowane 10 sierpnia przyszło pocztą tradycyjną.

    --
    Imka

  • 2. Data: 2016-08-19 21:39:46
    Temat: Re: Millenium wycofuje Amexa
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 18.08.2016 o 23:46, Imka pisze:
    > Zapis w TOiP kart
    > 33) Produkt wycofany z oferty sprzedażowej od dnia 1 sierpnia 2016r.
    >
    > Info datowane 10 sierpnia przyszło pocztą tradycyjną.

    i co piszą w liście?
    ja z infolinii wiem, że wydane amexy mają działać tylko do końca roku.

  • 3. Data: 2016-08-19 22:04:01
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Aug 2016 21:39:46 +0200, gral napisał(a):

    > i co piszą w liście?
    > ja z infolinii wiem, że wydane amexy mają działać tylko do końca roku.

    Klasyczny bankobełkot, osiem akapitów o niczym co mogłoby zainteresować
    aktualnego posiadacza tej karty.

    Blabla o zmianie cennika (dodany przypis 33), w odniesieniu do
    posiadacza Amexa w życie wejdzie od 1 listopada pod warunkiem braku
    sprzeciwu lub wypowiedzenia umowy.
    W przypadku wznowienia/zastrzeżenia/duplikatu etc. bank będzie
    proponował kartę innego typu.

    Bardzo starannie uniknęli podania najbardziej interesującej informacji -
    do kiedy będą działały ich istniejące Amexy. Dzięki za info.

    --
    Imka

  • 4. Data: 2016-08-21 12:06:57
    Od: W <w...@w...pl>

    Imka wystukał, co następuje:

    > Zapis w TOiP kart
    > 33) Produkt wycofany z oferty sprzedażowej od dnia 1 sierpnia 2016r.

    A tak z boku z ciekawości - jakie mają "plusy dodatnie" te karty?

  • 5. Data: 2016-08-21 12:43:14
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia 21 Aug 2016 10:06:57 GMT, W napisał(a):

    > A tak z boku z ciekawości - jakie mają "plusy dodatnie" te karty?

    - najlepsze kursy (lepsze miała chyba tylko ś.p. karta polbankowa)
    - karta bez chipa, na podpis, nie na pin (tak, dla niektórych jest to
    plus dodatni ;)
    - hasło "nie podobają mi się opłaty" wystarczało do wytargowania łatwych
    warunków do zwolnienia z opłat (ale to millenium tak ma).

    Karta używana sporadycznie, w zasadzie tylko podczas urlopów, więc tylko
    tyle.

    --
    Imka

  • 6. Data: 2016-08-21 12:45:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-21 o 12:43, Imka pisze:

> [...]
    > warunków do zwolnienia z opłat (ale to millenium tak ma).
    >
    > Karta używana sporadycznie, w zasadzie tylko podczas urlopów, więc tylko

    A jest na niej limit? Ja kiedyś miałem amexa korporacyjnego i ta karta
    nie miała limitów.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2016-08-21 12:57:32
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2016 12:45:54 +0200, Pete napisał(a):

    > A jest na niej limit? Ja kiedyś miałem amexa korporacyjnego i ta karta
    > nie miała limitów.

    Jest, normalnie wnioskowany/targowany limit podczas procesu przyznawania
    karty. Korporacje są raczej silniejsze w takich targach z bankami ;)

    --
    Imka

  • 8. Data: 2016-08-22 11:05:06
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-08-21 o 12:45, Pete pisze:
    > A jest na niej limit? Ja kiedyś miałem amexa korporacyjnego i ta karta
    > nie miała limitów.

    Limit raczej był - 99 999 999,00 :)

    pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 9. Data: 2016-08-22 21:24:27
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 22.08.2016 o 11:05, Mirek Ptak pisze:

    > Limit raczej był - 99 999 999,00 :)

    Dostałem i ja ten list. Wynika z niego, że obecne karty powinny działać
    do końca ich ważności - bo piszą tylko, że wznowione i zastrzeżone nie
    będą wydawane. Więc może infolinia się myliła odnośnie końca roku.
    Co do kursów to są to kursy amexa (których w necie nie mogę znaleźć)
    plus marża 2%.
    Jeśli chodzi o Visę i MC w Mille to oprócz marży 2% bank stosuje kursy
    własne do przeliczenia z waluty rozliczeniowej na PLN.
    Więc nie jest prawdą, że wszystkie karsy Visa używają już kursów Visy. W
    Mille zarówno w kredytówkach jak i w debetowych Visach ma zastosowanie
    tabela banków. Tak samo zresztą jest chociażby w kredytówkach w WBK
    (debetowych nie sprawdzałem).