  • 1. Data: 2016-08-18 15:10:12
    Temat: Podwyżki w Alior a tu nikt...
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Alior zapowiada podwyżki od 15 października. W wielu segmentach banku:
    - Opłaty we wpłatomacie Planet Cash.
    - Ze sprzedaży wycofane są: Konta oszczędnościowo-rozliczeniowe:
    Konto Osobiste, Konto Private Banking
    - I wiele innych. Szczegóły w nowym, jeszcze bardziej czytelnym
    cenniku. Bagatela - 40 stron maczkiem. Czyli jakieś 80 stron
    normalnego druku. Kochamy nasze banki.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 2. Data: 2016-08-18 15:59:09
    Temat: Re: Podwyżki w Alior a tu nikt...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Z aliora tylko kantor - i miejmy nadzieję, że nie popsują.
    Można go też do bezpłatnej obsługi kasowej w PLN wykorzystać - bo w "dużym" aliorze
    nie ma już chyba szans na bezpłatny ROR, nawet w koncie "internetowym" skoszą również
    za zastrzeżoną debetówkę.

  • 3. Data: 2016-08-18 16:01:39
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    nie ma już chyba szans na bezpłatny ROR, nawet w koncie "internetowym" skoszą również

    Ciągle jest Konto Wyższej Jakości

    --
    Pete

  • 4. Data: 2016-08-18 20:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Zbynek Ltd. s...@p...onet.pl ...

> [...]
    > - I wiele innych. Szczegóły w nowym, jeszcze bardziej czytelnym
    > cenniku. Bagatela - 40 stron maczkiem. Czyli jakieś 80 stron

    Podziekowałem im jakies pol roku temu.
    Jak widac - słusznie.

  • 5. Data: 2016-08-18 21:01:40
    Od: b...@o...pl

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 16:01:40 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > Ciągle jest Konto Wyższej Jakości
    > Pete

    Mam. Jako rachunek bieżący najlepsze.

  • 6. Data: 2016-08-19 14:57:38
    Od: WB <w...@g...com>

    Więcej o o zmianach:
    http://prnews.pl/hydepark/alior-bank-zmienia-cennik-
    pojawi-sie-nowe-konto-elitarne-6553011.html

  • 7. Data: 2016-08-19 15:12:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 21:01:42 UTC+2 użytkownik b...@o...pl napisał:
    > Mam. Jako rachunek bieżący najlepsze.

    A co w nim jest takiego wspaniałego ?
    OIDP wymaga wpływu w określonej wysokości (może być ping-pong) dla darmowości - czy
    nie ?
    Obiecanki na 5 lat - już kiedyś umowę w banku na czas określony miałem (db w 2011),
    sami z tego zrezygnowali.

  • 8. Data: 2016-08-19 15:51:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    > A co w nim jest takiego wspaniałego ?

    Jest za darmoszkę.

    > OIDP wymaga wpływu w określonej wysokości (może być ping-pong) dla darmowości - czy
    nie ?

    wymaga, ale był zarzut, że zlikwidowali darmowe całkowicie

    > Obiecanki na 5 lat - już kiedyś umowę w banku na czas określony miałem (db w 2011),
    sami z tego zrezygnowali.

    Ale w czym problem? Zrezygnują to się pożegnamy.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2016-08-19 16:30:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 15:51:25 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > wymaga, ale był zarzut, że zlikwidowali darmowe całkowicie

    Jeśli z warunkiem wpływu - nawet jeśli działa ping-pong (a czekam na wiadomość, że
    jakiś bank, w którym ping-pong działa, nagle zacznie to weryfikować i przytnie
    opłaty) - to za darmoszkę nie jest, bo przecież i za "internetowe" można nic nie
    płacić jak się odpowiednio kartą wyda.
    Oczywiście ping-pong to dużo mniej upierdliwy warunek niż wydawanie kartą, ale zawsze
    coś, o czym pamiętać trzeba.

    Darmowego bez karty (za to z darmową obsługą kasową) nie zlikwidowali, pozostał
    kantor (obsługa kasowa też w PLN - wczoraj byłem wypłacić 100 euro, a gość obok mnie
    wpłacał 80k euro ;)

    A darmowe z kartą wciąż można mieć w popierdółkach - smarcie i vw (w tym drugim
    bankomaty bezpłatne dla wypłat od 400zł wzwyż) - zaś darmowe bez karty jeszcze prawie
    wszędzie.

    2011), sami z tego zrezygnowali.
    > Ale w czym problem? Zrezygnują to się pożegnamy.

    Ja pytam, po co zaczynać - także ponowię pytanie, co w tym koncie takiego cudownego,
    poza tym, że za ping-ping darmowe z debetówką do euronetów (likwidacja darmowości
    planet cash mnie nie rusza, i tak bym karty do tego wynalazku bał się włożyć).
    Wybitnie wspaniały ST, jakość obsługi, bonusy ?
    Jedno, co widzę, to on-line przelewy z IKA ;P

  • 10. Data: 2016-08-19 16:50:21
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    płacić jak się odpowiednio kartą wyda.
    > Oczywiście ping-pong to dużo mniej upierdliwy warunek niż wydawanie kartą, ale

    W KWJ można też zrobić tylko obrót kartą - 700PLN

> [...]
    włożyć).
    > Wybitnie wspaniały ST, jakość obsługi, bonusy ?
    > Jedno, co widzę, to on-line przelewy z IKA ;P

    Otwórz sobie TOiP i porównaj ceny.
    Z rzeczy z których korzystam - wpłata ze wszystkich bankomatów, przelewy
    ekspresowe, powiadomienia SMS, przelewy zagraniczne, naklejka zbliżeniowa.

    --
    Pete