    From: "Krzysztof Konatowicz" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: W którym banku wypukłą VISA?
    Date: Tue, 17 Sep 2002 12:57:51 +0000 (UTC)

    Potrzebuje karty kredytowej 'wypuklej' jako rezerwowej karty na wyjazdy. To
    znaczy mam konto w Citibąku i mBąku i do nich kupę kart płaskich, które z
    reguły działają za granicą. Wyjątkiem są chyba tylko stacje paliw na
    niemieckich autostradach, gdzie do tej pory geszefciarze nie chcą przyjmować
    kart płaskich mówiąc że to "polska karta" (w domyśle rozumiem mam sobie ją
    wsadzić tak gdzie rzekomo jej miejsce).
    Tak więc karty takiej będę używał 3 razy do doku i wydawał za jej pomocą nie
    specjalnie dużo.
    Dlatego odpada VISA Citibanku, bo po podliczeniu opłat kosztuje ponad 150 zł
    rocznie.
    Z tego samego powodu odpada Złoty delfinek za 250 zł rocznie, a innej
    wypukłej mBąk nie ma
    Słyszałem że dobrą VISĘ wypuklankę mają w millennium - 65 zł na rok
    + 2 x 12 zł za 'martwe' konto do niej. Co razem daje 89 zł.

    Czy jest jeszcze jakiś Bąk, gdzie kartę dostanę taniej.
    Do dziś miałem VISĘ w Pekało, ale pekało mnie zdenerwowało, więc u nich
    odpada, zresztą było drogo 45 zł karta + 12 x 8,5 = 147 zł (tyle co Szitibąk)

    Czyli co zostaje
    Milllennniummm ?
    coś jeszcze?
    poradźcie?