  • 1. Data: 2003-03-31 09:47:58
    Temat: W którym banku najlepiej wziąść kredyt na mieszkanie?
    Od: m...@p...onet.pl

    Jak w temacie
    Doradźcie na co zwrócic uwagę.
    W zasadzie to potrzebuję porzyczyć około 25% wartości mieszkania,
    bo resztę 75% wkładu mam.

    Pozdrawiam
    Martinio

  • 2. Data: 2003-03-31 11:37:49
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Ja mam w BPH i jestem zadowolony

  • 3. Data: 2003-03-31 11:40:24
    Od: t...@p...onet.pl

    > Jak w temacie
    > Doradźcie na co zwrócic uwagę.
    > W zasadzie to potrzebuję porzyczyć około 25% wartości mieszkania,
> [...]

    W Twojej sytuacji (powyżej 40% wkładu własnego) polecam Kredyt Bank.
    Oprocentowanie WIBOR3M+1% =7,11% (średni WIBOR3M z ostatnich 10-ciu roboczych
    marca wynosi 6,11% - tak liczy średni WIBOR3M ten bank). Prowizja 0,9%. Za
    wcześniejszą spłatę kredytu opłaty nie są pobierane. Tensor1

  • 4. Data: 2003-03-31 12:01:41
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > roboczych marca wynosi 6,11% - tak liczy średni WIBOR3M ten bank).
    > Prowizja 0,9%. Za wcześniejszą spłatę kredytu opłaty nie są pobierane.

    Tensor zgłoś się do KB po prowizję - należy Ci się ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-03-31 12:32:47
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tensor zgłoś się do KB po prowizję - należy Ci się ;-)))))
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Jeżeli nie mam racji to podaj inny bank, w którym warunki kredytowe są ISTOTNIE
    korzystniejsze (w PLN). Czekam. Pozdrowienia Tensor1.

  • 6. Data: 2003-03-31 12:55:45
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Jeżeli nie mam racji to podaj inny bank, w którym warunki kredytowe są
    > ISTOTNIE korzystniejsze (w PLN). Czekam. Pozdrowienia Tensor1.

    Multiplan Aquarius w PLN - 6,95% i 1% prowizji. Ja nie mówię, że nie masz
    racji, tylko że mogę na 100 % przewidzieć, że w wątku o kredytach
    mieszkaniowych pojawisz się Ty i będziesz zachwalał KB ;-)))). Dlatego
    proponuję Ci zgłoszenie się po prowizję - w końcu po co masz to robić za
    darmo ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-03-31 13:40:38
    Od: "Władysław Jagiełło" <w...@g...pl>

> [...]
    > marca wynosi 6,11% - tak liczy średni WIBOR3M ten bank). Prowizja 0,9%. Za
    > wcześniejszą spłatę kredytu opłaty nie są pobierane. Tensor1

    A ja byłem w czwartek w Kredyt Banku na Targowej w W-wie, potrzebuję
    pożyczyć 55% wartości inwestycji - i co?

    dla PLN
    oprocentowanie - 7.8
    prowizja 1.5 z szansą na obniżenie do 1% jesli założe konto
    opłata za wycenę

    Ktoś tu wprowadza w błąd..... Pracownicy niedouczeni? Czy reklama kłamie....

    zresztą w BPHPBK jeszcze lepiej - reklamują we frankach 2.5 % - a dla
    parametrów jak wyżej 4.8 zaproponowali

    dlatego wybrałem PKO BP

    pozdrawiam

    wjagiello

  • 8. Data: 2003-03-31 13:40:45
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    > t...@p...onet.pl wrote:
    > Multiplan Aquarius w PLN - 6,95% i 1% prowizji. ....................

    dodaj, że od 6,95% i minimalne oprocentowanie otrzyma ktoś kto ma 99% wkładu
    własnego i bierze na krócej niż rok :)))))))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 9. Data: 2003-03-31 14:07:02
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > dodaj, że od 6,95% i minimalne oprocentowanie otrzyma ktoś kto ma 99% wkładu
    > własnego i bierze na krócej niż rok :)))))))))

    Plus oprocentowanie nie jest oparte o stawki rynku międzybankowego tylko o
    decyzję Prezesa. A wracając do meritum. Dlaczego jeżeli ktoś się pyta nie mogę
    odpowiedzieć. Inna sprawa, że pytający przed zadaniem pytania powinien trochę
    poczytać listę. Pozdrowienia dla koleżanki (już się nie mylę co o płci) Tensor1.

  • 10. Data: 2003-03-31 14:17:24
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > zresztą  w BPHPBK jeszcze lepiej - reklamują we frankach 2.5 % - a dla

    Widocznie "panienka" była niedouczona. Sprawdz w innym Oddziale. Popatrz także
    na stronę internetową: www.kredytbank.pl (kredyt Ekstralokum). Mając ponad 40%
    wkład własny WIBIR3M+1,0 czyli w marcu 7,30 a w kwietniu 7,11; potraktowali
    Ciebie jakbyś miał wkład własny poniżej 40%. Wtedy rzeczywiście w marcu
    WIBIR3M+1,5 = 7,80. Prowizja 0,9% ale rzeczywiście trzeba założyć konto. Tensor1

    WNIOSEK: Placówkę KB na Targowej w W-wie trzeba omijać z daleka.