  • 1. Data: 2003-03-31 07:33:09
    Temat: płacenie z ebanku za gsm (Idea)
    Od: "Paweł" <n...@N...pl>

    Mam troche trywialne pytanie.
    Chciałbym płacic za komórke (dla jasności - nie moją) robiąc przelew z
    ebanku.
    Jednak nie chce korzystac z polecenia zaplaty (DirectDebit) tylko poprzez
    przelewy jednorazowe (wtedy kiedy chcę i z konta które chcę).
    Czy centertel przyjmuje takie płatnosci ? Co trzeba wpisać w opisie przelewu
    ? Czy wystarczy numer z przekazu dołączonego do faktury ?

    pozdrawiam i dzięki z góry za pomoc
    Paweł

  • 2. Data: 2003-03-31 09:32:15
    Temat: Re: płacenie z ebanku za gsm (Idea)
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    Paweł wrote:

    > Mam troche trywialne pytanie.
    > Chciałbym płacic za komórke (dla jasności - nie moją) robiąc przelew z
    > ebanku.

    W tytule poda dane właściciela komórki i nr telefonu oraz nr faktury -
    wszystko działa bez najmniejszego problemu.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-03-31 10:10:42
    Od: "JK" <k...@m...pw.edu.pl>

> [...]
    przelewu
    > ? Czy wystarczy numer z przekazu dołączonego do faktury ?

    Juz od prawie dwoch lat place przelewami (jednorazowymi) z konta w mbanku za
    telefony w erze i plusie. Za kazdym razem w opisie podaje numer faktury i to
    wszystko. Pieniadze dochodza zawsze nastepnego dnia.
    Pozdrawiam,
    jac

  • 4. Data: 2003-03-31 11:20:58
    Od: Grogul <g...@g...pl>

    On Mon, 31 Mar 2003 09:33:09 +0200, "Paweł" <n...@N...pl>
    wrote:

> [...]
    >Czy centertel przyjmuje takie płatnosci ? Co trzeba wpisać w opisie przelewu
    >? Czy wystarczy numer z przekazu dołączonego do faktury ?

    Opłacam faktury w Centertelu. Mam w mBanku zdefiniowany przelew,
    oczywiściwe bez numeru bieżącej faktury. Wpisuję tylko kwotę i leci.
    Zazwyczaj pieniązki są już zaksięgowane następnego dnia (jeśli wyjdą z
    przedpołudniową sesją). Jak na razie mialem tylko raz problemy, gdy
    Centertel zaksięgowal pieniądze na cudze konto. Zdarzyło się tak raz w
    ciągu póltora roku.
    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-03-31 11:32:01
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł" <n...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przelewu
    > ? Czy wystarczy numer z przekazu dołączonego do faktury ?

    W Idei każdy abonent ma przydzielony inny numer konta bankowego (w jego
    części jest tzw. numer konta abonenckiego). Zatem to co wpiszesz w tytule
    przelewu nie powinno mieć wielkiego znaczenia. Na wszelki wypadek, gdyby coś
    nie zadziałało jak trzeba w Idei, dobrze jest wpisać w polu tytułem numer
    faktury i ew. dane właściciela telefonu jeżeli są inne niż właścicela konta
    z którego idzie przelew.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2003-03-31 12:41:09
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek J" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie zadziałało jak trzeba w Idei, dobrze jest wpisać w polu tytułem numer
    > faktury i ew. dane właściciela telefonu jeżeli są inne niż właścicela

    Ja w tytule wpisuje tylko "Rachunek za telefon o nr 501...."
    Dochodzi bezproblemowo od poczatku jak mam konto w mBanku czyli od 2lat.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl