  • 1. Data: 2003-03-31 09:25:15
    Temat: telepekao24 -awaria?
    Od: "Cubus" <c...@w...pl>

    1. czwartek po południu (WWW): wpłynęły pieniądze (saldo);
    2. czwartek wieczorem (WWW): "przetwarzanie" - kwota dodana do "środków
    dostępnych";
    3. piątek - bankomat Euronet: "brak środków", bankomat pekaosa "brak
    środków";
    4. sobota - bankomat Euronet: "brak środków", bankomat pekaosa "brak
    środków";
    5. sobota - okienko: wypłata bez problemów;
    6. niedziela - bankomat Euronet: "brak środków", bankomat pekaosa "brak
    środków";
    7. poniedziałek rano: wszystko OK

    Czy może była jakaś awaria z autoryzacją? Miał ktoś z grupowiczów podobne
    przyjemności?

    Cubus

  • 2. Data: 2003-03-31 09:35:44
    Temat: Re: telepekao24 -awaria?
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Cubus <c...@w...pl> wrote:

    > Czy może była jakaś awaria z autoryzacją? Miał ktoś z grupowiczów podobne
    > przyjemności?

    Ależ skąd. PEKAO już tak ma. Znaczy jeśli chodzi o sieć bankomatów.
    Normalne jest to, że środki zaksięgowane na rachunku w piątek popołudniu,
    możesz wypłacić w bankomacie dopiero w poniedziałek...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-03-31 10:20:53
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cubus" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 7. poniedziałek rano: wszystko OK
    > Czy może była jakaś awaria z autoryzacją? Miał ktoś z grupowiczów podobne

    w bankomacie dostepne dopiero po fizycznych 24 godzinach
    ( licz tylko dni robocze )

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2003-03-31 10:42:58
    Od: "Cubus" <c...@w...pl>

    > Ależ skąd. PEKAO już tak ma. Znaczy jeśli chodzi o sieć bankomatów.
    > Normalne jest to, że środki zaksięgowane na rachunku w piątek popołudniu,
    > możesz wypłacić w bankomacie dopiero w poniedziałek...

    Rzecz w tym, że zaksięgowane były już w czwartek.

    Cubus.

  • 5. Data: 2003-03-31 10:46:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Cubus <c...@w...pl> wrote:

    > Rzecz w tym, że zaksięgowane były już w czwartek.

    Tak wiem. Jak już napisałem jeśli chodzi o wypłaty z bankomatów, pekao jest
    pod tym względem chore. I tak - kilka razy zdarzyła mi się opisywana przez
    Ciebie sytuacja. Tzn. środki były zaksięgowane w dzień powszedni, ale nie
    mogłem ich pobrać z bankomatu następnego dnia.

    --
    Przemysław Maciuszko