  • 1. Data: 2003-03-31 08:44:28
    Temat: Brawa dla PEKAO za sprawną obsługę
    Od: f...@w...pl

    Cóż - nie przepadam za tym bankiem, ale w ostatnim tygodniu zaskoczyli mnie
    bardzo pozytywnie. We wtorek po południu złożyłem wniosek o wydanie duplikatu
    karty ze względu na jej zużycie (swoja drogą szybko się zużyła ale to inna
    historia). Pani przyjmująca wniosek oczywiście powiedziała że potrwa to do 10
    dni roboczych. A tu w piątek rano przyleciał listonosz i przyniósł nowiutki
    duplikat karty do domu. Brawo i jeszcze raz brawo.

  • 2. Data: 2003-03-31 18:33:01
    Temat: Re: Brawa dla PEKAO za sprawną obsługę
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > A tu w piątek rano przyleciał listonosz i przyniósł nowiutki duplikat karty

    Czy taki duplikat ma ten sam numer i termin ważności?

    m23m

  • 3. Data: 2003-04-03 08:37:33
    Od: m...@o...pl

    > Czy taki duplikat ma ten sam numer i termin ważności?
    >
    > m23m

    I jeszcze jedno pytanie - ile to kosztuje?

    m23m

  • 4. Data: 2003-04-03 08:56:00
    Od: f...@w...pl

    > I jeszcze jedno pytanie - ile to kosztuje?
    >
    > m23m

    Tak - ten sam numer, PIN, i termin ważności.
    Gdzieś mi w taryfie przemknęło że to kosztuje 10 zł ale ode mnie nic nie
    wzięli :)

  • 5. Data: 2003-04-03 11:55:51
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Użytkownik <f...@w...pl> napisał w

    > Gdzieś mi w taryfie przemknęło że to kosztuje 10 zł ale ode mnie nic
    > nie wzięli :)

    Jeszcze nic straconego :)
    Sądzę, że ściągną Ci z konta.
    A poważnie mówiąc, to w Żubrobanku chyba coś drgnęło. Ostatnio kilka
    razy coś tam załatwiałem i wcale nie musiałem godzinami stać w kolejce.
    Zastanawiam się tylko, czy to na skutek poprawy organizacji pracy, czy
    też raczej na skutek odejścia dużej ilości klientów.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)