  • 1. Data: 2006-11-04 17:13:49
    Temat: Wyplata sprzedajacemu srodków z kredytu hipotecznego
    Od: "diabla" <d...@g...pl>

    Witam,
    bardzo prosze o informacje - ile czasu zajmuje bankom wykonanie
    przelewu na konto sprzedajacego mieszkanie, od momentu dostaczenia do
    banku umowy notarialnej?

    Dziekuje z góry za info.
    Pozdrawiam,
    Aga

  • 2. Data: 2006-11-04 17:50:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu diabla porozsypywal nastepujace haczki:
    > bardzo prosze o informacje - ile czasu zajmuje bankom wykonanie
    > przelewu na konto sprzedajacego mieszkanie, od momentu dostaczenia do
    > banku umowy notarialnej?
    Zalezy... zazwyczaj kilka dni, do tygodnia
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-11-04 22:12:49
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>

    Witam,
    > bardzo prosze o informacje - ile czasu zajmuje bankom wykonanie
    > przelewu na konto sprzedajacego mieszkanie, od momentu dostaczenia do
    > banku umowy notarialnej?
    Brakuje podstawowej informacji w jakim banku jest brany kredyt, w moim
    przypadku bank BPH dokonał wypłaty od razu po dostarczeniu aktu
    notarialnego.
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2006-11-05 13:48:43
    Od: "diabla" <d...@g...pl>

    Michał Wójcik napisał(a):

    > Brakuje podstawowej informacji w jakim banku jest brany kredyt, w moim
    > przypadku bank BPH dokonał wypłaty od razu po dostarczeniu aktu
> [...]

    Decyzja co do wyboru banku jeszcze nie zapadła. Umowa właściwa
    będzie podpisana dopiero w lutym, więc mam jeszcze nieco czasu, by
    zorientować się jak wyglądają realia i dokonać wyboru.
    Pytam o termin wypłaty, ponieważ w umowie przedwstępnej zawarliśmy
    ze sprzedającym zapis, że płatność zostanie dokonana do 3 dni od
    podpisania umowy właściwej. A teraz zastanawiam się, czy aby nie za
    krótki ten termin?

    Pozdrawiam,
    Aga

  • 5. Data: 2006-11-05 14:27:55
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

> [...]
    >ze sprzedającym zapis, że płatność zostanie dokonana >do 3 dni od
    >podpisania umowy właściwej. A teraz zastanawiam się, >czy aby nie za

    Dla własnego spokoju wydłuz ten termin przynajmniej do tygodnia.
    Do przelania pieniedzy z kredytu bank bedzie potrzebował nie tylko aktu
    notarialnego, ale tez potwierdzenia złozenia wniosku o ustanowienie
    hipoteki, żłozonego PPC-1 od ustanowienia hipoteki itp. No chyba ze to tez
    bedzie uczynione aktem notarialnym, ale to są dodatkowe koszty wiec po co
    lub bank tez bierze to na siebie, ale nie sądzę.

    W moim przypadku w Multi w Szczecinie panienka tak dała ciała, że musialem
    zrobic zadymę przez centralę, zeby kredyt wyszedł w ostatnim przewidzianym w
    akcie dniu.

  • 6. Data: 2006-11-05 17:33:39
    Od: Nco <n...@v...pl>

    diabla napisa?(a):
> [...]
    > bardzo prosze o informacje - ile czasu zajmuje bankom wykonanie
    > przelewu na konto sprzedajacego mieszkanie, od momentu dostaczenia do

    U mnie w BGZ bylo to okolo 2 godzin od dostarczenia aktu not.
    Pzdr
    Nco