    From: "MichalL" <m...@n...isn.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W jakim banku ???
    Date: Wed, 6 Mar 2002 22:52:58 +0100

    Rozumiem, że jestes fanem Pekao. Pamietaj jednak, ze masz tam dosc krotko
    rachunek i jeszcze nie zdazyles sie poparzyc.
    Po drugie prosze, czytaj o co ludzim chodzi a nie aplikuj Pekao na wszystkie
    problemy. To nie AMOL, tylko bank.

    Popatrz:

    OK moze byc Pekao jak i kazdy, dowolny inny bank

    OK moze byc Pekao i wiele innych bankow

    rachunku,
    NIE moze byc Pekao - studenci 3 złote

    Na pewno nie Pekao, obecnie 2% dla min. 200zł

    innych bankow. :)
    Raczej nie Pekao, bo wypłata gotówki w innych bankomatach: 3%, min. 4 zł

    wpacac okreslonej sumy (moze byc studemckie,niekoniecznie z mozliwoscia
    obslugi przez net).
    NIE moze byc Pekao - minimum 200 zł miesięcznie lub całe wynagrodzenie,
    stypendium, renta

    Jak widac Pekao to jeden z bankow ktory na pewno nie spelnia stawianych
    wymagan.

    Fakir,
    niestety chyba zaden bank nie spelnia wszystkich wymagan, dlatego powinienes
    zrezygnowac z przynajmniej jednego punktu.
    Jezeli jestes sklonny placic 7 zl miesiecznie za rachunek - polecam Fortis z
    bezprowizyjna wyplata ze wszystkich bankomatow.
    Jezeli wolisz darmowe prowadzenie i darmowa wypłate z wybranych bankomatow,
    to pozostaje mBank, BZWBK czy Lukas (kolejnosc nieprzypadkowa).
    Pozostale banki daja rozwiazanie posrednie - jakas drobna oplata za
    prowadzenie rachunku dla studentow i darmowe wybieranie kasy z wlasnych
    bankomatow.
    Sprawdz, ktore bankomaty masz najblizej i na tej podstawie podejmuj (tylko
    trafna) decyzje.

    Pozdrowienia dla Szczecina
    MichalL