  • 1. Data: 2008-02-23 08:11:45
    Temat: W BPH drgnelo
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W tabeli oprocentowania kredytow i pozyczek podali zasady splat
    ratalnych w swoich KK. Data 7 luty - ale nie znalazlem wczesniej, bo
    szukalem w TOiP a nie w pozyczkach.
    zakupy od 500 zl , do 24 rat, 11,50% .
    Porownywalne z Ratio BZWBK.
    Cisza - brak reklam.

  • 2. Data: 2008-02-23 08:31:50
    Temat: Re: W BPH drgnelo
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-02-23 09:11, krzysztofsf stwierdził, że:
    > W tabeli oprocentowania kredytow i pozyczek podali zasady splat
    > ratalnych w swoich KK. Data 7 luty - ale nie znalazlem wczesniej, bo
    > szukalem w TOiP a nie w pozyczkach.

    Z wyciągiem KK dostałem info o Planach Spłat, był tam również nowy
    regulamin, który obowiązywać ma od 29 lutego. Z tego wynika, że dopiero
    za tydzień funkcjonalność ta ma być dostępna.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 3. Data: 2008-02-23 08:52:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lut, 09:31, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
> [...]
    > regulamin, który obowiązywać ma od 29 lutego. Z tego wynika, że dopiero
    > za tydzień funkcjonalność ta ma być dostępna.

    Ja dostalem tylko info na wyciagu o promocji walentynkowej.
    Rozliczenie z 2-o lutego. Moze w marcowym bedzie cos wiecej, chociaz
    zaznaczylem w oddziale, ze nie przedluzam karty - moze nie beda sie
    juz fatygowac, zwlaszcza , ze "za darmo do konca zycia" to raczej nie
    u nich ;)

    W kontach tez cos sie dzieje - zrobili nowy pakiet Harmonium dla firm
    - za 5 zl, ale przelewy po 1 zl, za wyjatkiem darmowych zus i us.

  • 4. Data: 2008-02-23 09:00:20
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-02-23 09:52, krzysztofsf stwierdził, że:
    > Rozliczenie z 2-o lutego. Moze w marcowym bedzie cos wiecej,

    Mój cykl zakończył się 15.

    > zaznaczylem w oddziale, ze nie przedluzam karty - moze nie beda sie
    > juz fatygowac, zwlaszcza , ze "za darmo do konca zycia" to raczej nie
    > u nich ;)

    Da się ;-)

    > W kontach tez cos sie dzieje - zrobili nowy pakiet Harmonium dla firm
    > - za 5 zl, ale przelewy po 1 zl, za wyjatkiem darmowych zus i us.

    Z drugiej zaś strony "tradycyjne" pakiety przelewy mają za 2zł.
    Dobrze, że coś się dzieje. Jeśli powstał e-harmonium, to może pojawi się
    e-sezam :-)

  • 5. Data: 2008-02-23 10:10:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lut, 10:00, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:

    > Da się ;-)

    Ja juz na srebrnej KK mam tylko okolo 100 zl miesiecznie przerobu -
    tyle co 4 transakcje - chyba nie beda sie o mnie bili :)
    Inni korzystaja :)

  • 6. Data: 2008-02-23 11:15:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-02-23 11:10, krzysztofsf stwierdził, że:
    > Ja juz na srebrnej KK mam tylko okolo 100 zl miesiecznie przerobu -
    > tyle co 4 transakcje - chyba nie beda sie o mnie bili :)
    > Inni korzystaja :)

    Zadzwoń na obsługę kart, powiedz, że z niej rezygnujesz, powinni Ci
    wznowić bez opłat.

  • 7. Data: 2008-02-23 18:01:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lut, 12:15, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Dnia 2008-02-23 11:10,  krzysztofsf stwierdził, że:

    > Zadzwoń na obsługę kart, powiedz, że z niej rezygnujesz, powinni Ci
    > wznowić bez opłat.

    Mam wydana do konta srebrny sezam - pierwszy rok za darmo, oplata sie
    nalicza, jesli w tym czasie zrezygnuje sie z konta.
    Obawiam sie, ze jesli przedluza. a potem zrezygnuje z konta, to ta
    przedluzona "za darmo" tez moze sie okazac platna za rezygnacje z
    sezama.

    Wazna do konca kwietnia, tak wiec juz pewno wyskoczylo, lub wyskoczy
    przy rozliczeniu, ze nie ma byc wznowienia - zobacze, co powiedza,
    jesli sie sami skontakyuja.
    mam 3 inne KK i szczerze mowiac, az tak mi nie zalezy, zeby sie
    uganiac za karta , ktora trzeba robic transakce comiesiac, zeby nie
    naliczono dodatkowe oplaty (nawet jesli daruja oplate za wznowienie)
    - mam juz dwie inne z takimi warunkami. A nie sadze, zeby darowali tez
    limit ilosci transakcji i dali KK jak czasem Citi - "to niech lezy w
    szufladzie".

  • 8. Data: 2008-02-23 18:17:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > KK jak czasem Citi - "to niech lezy w
    > szufladzie".

    Citi dodalo do KK jeszcze 100 zl w prezencie (zwrot 20% tego co wydam do
    konca marca, ale nie wiecej niz 100 zl).

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-02-23 18:26:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > A do mnie (tak OT), Getin wyslalo reklame kk z bonusem 50 zl - tylko
    > na to konto wp ktore mam tu na grupie. Ktos jeszcze dostal?

    Ja nic nie dostalem.

    > Zastanawiam sie, czy nie odpowiedziec, ze tak, ale wylacznie limit 30
    > k. (ze wstydem przyznaje, ze raczej nierealny przy zarobkach i ogolnie
    > zdolnosci kredytowej)

    Po co az taki limit ?

    > Z tym, ze zaproszenie konczy sie formularzem bez kwoty, a tylko na
    > kontakt z agentem - i zal mi czlowieka.

    Ja jakos nie ufam Getinowi. Wiem, ze ich "prestizowe" Goldy maja jakies
    obligatoryjne ubezpieczenie. Przeczytalem nawet kiedys caly regulamin
    tego ubezpieczenia i wyszlo, ze to ubezpieczenie jest od niczego.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-02-23 18:29:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>