  • 1. Data: 2008-02-22 14:57:07
    Temat: SEGFAULT w dezinfolinii Millenium ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Chciałem sprawdzić zdolność kredytową w celu ewentualnego wyrobienia
    karty kredytowej w Millenium... i niestety spowodowałem "zawieszenie"
    pracownicy infolinii ;)

    Dochody uzyskuję z umów o dzieło (tłumaczenia). Więc wiadomo: umowa jest
    nie na robienie czegoś przez określony czas, tylko na wykonanie dzieła.

    I choć w rubryczkach mają umowy o dzieło, to tworzący rubryczki widać
    nigdy umowy o dzieło na oczy nie widział (albo widział tylko taką
    fałszywą, kiedy pracodawca chce okantować pracownika de facto etatowego,
    a przy okazji także okantować ZUS, US i NFZ), bo z oślim uporem baba
    domagała się informacji, od kiedy mam "aktualną umowę o dzieło". A że
    akurat dziś dostałem "na szybko" tłumaczenie, więc najbardziej
    "aktualna" umowa trwała dziś przez jakieś pół godzinki ;->

    W PKO BP i w Lukasie pytali się o to, od jak dawna uzyskuję dochody w
    taki sposób - czyli jak ktoś chce, to potrafi pomyśleć logicznie...

    I przy okazji pytanie: w jakich bankach myślą, a w jakich są tępawi? (w
    kontekście umów o dzieło)

    PS: swoją szosą jakby policzyć z tej półgodzinnej roboty średnią
    miesięczną, to by mi wyszło (przy założeniu 8 godzinnego dnia pracy i,
    dla uproszczenia, 21 dni roboczych w miesiącu) jakieś 6720 zł netto
    miesięcznie ;->