  • 1. Data: 2008-02-22 18:40:06
    Temat: Zamkniecie KK ING
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jesli kogos to interesuje to zamkniecie karty trwa moze z 10 minut
    (lacznie z zamknieciem OKO). Pracownicy nie staraja sie nawet
    przekonywac do pozostania w banku.

    Mam natomiast pytanie : czy nowy system online umozliwia dostep do KK
    bez koniecznosci zakladania OKO czy tez innych rachunkow ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-02-22 19:15:33
    Temat: Re: Zamkniecie KK ING
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Jesli kogos to interesuje to zamkniecie karty trwa moze z 10 minut
    > (lacznie z zamknieciem OKO). Pracownicy nie staraja sie nawet
    > przekonywac do pozostania w banku.

    Za rok ci ją wznowią, a za następny rok przyślą pismo z nakazem
    zapłacenia .... masz jakieś potwierdzenie ?

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-02-22 19:23:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    KsZZysiek napisał(a):
    > Za rok ci ją wznowią, a za następny rok przyślą pismo z nakazem
    > zapłacenia .... masz jakieś potwierdzenie ?

    Oczywiscie. Mam kopie pisma (druk banku), w ktorym rezygnuje z karty.
    Podobny kwit mam po zamknieciu OKO (co wazne mam tez kwit zamykajacy
    dostep online, gdyz w ING nie wystarczy zamknac konto i karte, trzeba
    osobno zamknac dostep online).

    --
    Mithos