    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W BPH drgnelo
    Date: Sat, 23 Feb 2008 10:29:41 -0800 (PST)

    On 23 Lut, 19:17, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Citi dodalo do KK jeszcze 100 zl w prezencie (zwrot 20% tego co wydam do
    > konca marca, ale nie wiecej niz 100 zl).

    A do mnie (tak OT), Getin wyslalo reklame kk z bonusem 50 zl - tylko
    na to konto wp ktore mam tu na grupie. Ktos jeszcze dostal?
    Zastanawiam sie, czy nie odpowiedziec, ze tak, ale wylacznie limit 30
    k. (ze wstydem przyznaje, ze raczej nierealny przy zarobkach i ogolnie
    zdolnosci kredytowej)
    Z tym, ze zaproszenie konczy sie formularzem bez kwoty, a tylko na
    kontakt z agentem - i zal mi czlowieka.