    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W BPH drgnelo
    Date: Sat, 23 Feb 2008 10:01:09 -0800 (PST)

    On 23 Lut, 12:15, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
    > Dnia 2008-02-23 11:10,  krzysztofsf stwierdził, że:

    > Zadzwoń na obsługę kart, powiedz, że z niej rezygnujesz, powinni Ci
    > wznowić bez opłat.

    Mam wydana do konta srebrny sezam - pierwszy rok za darmo, oplata sie
    nalicza, jesli w tym czasie zrezygnuje sie z konta.
    Obawiam sie, ze jesli przedluza. a potem zrezygnuje z konta, to ta
    przedluzona "za darmo" tez moze sie okazac platna za rezygnacje z
    sezama.

    Wazna do konca kwietnia, tak wiec juz pewno wyskoczylo, lub wyskoczy
    przy rozliczeniu, ze nie ma byc wznowienia - zobacze, co powiedza,
    jesli sie sami skontakyuja.
    mam 3 inne KK i szczerze mowiac, az tak mi nie zalezy, zeby sie
    uganiac za karta , ktora trzeba robic transakce comiesiac, zeby nie
    naliczono dodatkowe oplaty (nawet jesli daruja oplate za wznowienie)
    - mam juz dwie inne z takimi warunkami. A nie sadze, zeby darowali tez
    limit ilosci transakcji i dali KK jak czasem Citi - "to niech lezy w
    szufladzie".