  • 1. Data: 2004-10-11 16:50:44
    Temat: Visa Electron Regata z Pekao SA - jakie wrazenia?
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Zlozylem pare dni temu wniosek o te karte i juz mi ja przyznali, bo widze nr
    karty w pekao24. Składam pytania do osób, ktore maja te karte i mogliby
    podzielic sie spostrzezeniami. Bank pobiera miedzy 9-11 dniem miesiaca %
    zadluzenia z rachunku. Wybralem 10% na wszelki wypadek, ale zamierzam splacac
    calosc zadluzenia. Czy ktos mial sytuacje, gdy na koncie zabraklo srodkow? Czy
    moge splacac zadluzenie karty przelewajac z innego konta z innego banku ? Czy
    to dziala na zasadzie mBanku, ze musi zadluzenie byc wplacone na konto
    osobiste, a dopiero przelew wewnętrzny? Czy można zrobić taki nr, że załóżmy
    mam limit 2000zl, wykorzystane 200zł i wpłacam np 1200zł i czy mogę wtedy
    zrobić zakup za 3000zl? W BPH nie moge zrobic takiego nr...a czy w pekao do
    regaty sie da?? Mam od 5 lat eurokarte w pekao i nie ma podgladu do transakcji
    w pekao24, jedynie kwote zadluzenia i pozostaly limit. Czy do regaty tez tak
    jest? Podejrzewam, ze tak...ale podobno od grudnia wydawane karty będą mieć
    podgląd przez net oraz z możliwościa regulowania limitów i zmianę pinu. Czy po
    spłacie zadłużenia z rachunku pekao szybko odnawia się limit na karcie ? Jak
    szybko dostaliście karte i pin do karty? Czy przyszlo to wszystko na adres
    korespondencyjny, czy muszę stać w kolejce do obsługi ?

    PS. Dla tych co uwazają go za badziewiany bank, to dodam, czemu mam tam
    konto... Zgodze się, że kolejki, obsługa do dupy i wogóle dziwne procedury,
    ale ... za 4zł za prowadzenie akademickiego eurokonta mam:
    - dostęp do konta przez net i telefon i wszystko jest online.
    - darmowe przelewy przez net
    - karta maestro i bezpłatne wypłaty z atm pekao i euronet [ mieszkam w
    Warszawie ]
    - dużo oddziałów w Polsce [ służą mi tylko do wpłat ]
    - debet w rachunku 300zł
    - eurokarta mastercard - czasem w promocji za darmo ją mam.
    - ubezpiecznie jakies tam...

    Generalnie jestem zadowolony, kolejek raczej w centrum Wawy nie doświadczam
    często ( max 5-10min, ale bardzoooo żadko ). Nie załatwiam raczej nic w
    obsłudze. Jedyne co przez ostatnie 3 lata załatwiałem to:
    - podpisanie umowy o karte maestro (mogłem poczekać, aż przyslą umowę z kopertą
    i odesłałbym :D )
    - założenie rachunku walutowego
    - złożenie wniosku o regatę

    I nawet obsługa była kompetentna! 5 oddział Pekao w Warszawie - obok rotundy!

    Ale innych produktów pekao bym tam nie brał :D

    dodam, że nie mam udokumentowanych dochodów i nigdzie indziej nie chcą dawać
    kart obciążeniowych, debetu i kredytówek dla takich ludzi jak ja :)

  • 2. Data: 2004-10-12 07:16:56
    Temat: Re: Visa Electron Regata z Pekao SA - jakie wrazenia?
    Od: Jacek Ostrowski <j...@w...pl>

    kuba napisał(a):
    > Zlozylem pare dni temu wniosek o te karte i juz mi ja przyznali, bo widze nr
    > karty w pekao24. Składam pytania do osób, ktore maja te karte i mogliby
    > podzielic sie spostrzezeniami. [...]

    Za dużo tutaj użytkowników tej karty pewnie nie znajdziesz. To jest
    produkt podobny np. do płaskiej złotej rybki w mBanku, tylko:

    - ma grace period o 9 dni krótszy,
    - jest trzy razy droższa (prowizja plus obowiązkowe ubezpieczenie),
    - kredyt na niej jest o 5% lub więcej droższy,
    - więcej, Wysoki Sądzie, nie pamiętam.

    Moje osobiste wspomnienia związane z tą kartą są jak najgorsze, bo Pekao
    wcisnęło ją mojej mamie, emerytce, zamieniając jej automatycznie limit
    debetowy z Eurokonta na limit karty. Stało się to bezpośrednią przyczyną
    pożegnania z Pekao.

    > dodam, że nie mam udokumentowanych dochodów i nigdzie indziej nie chcą dawać
    > kart obciążeniowych, debetu i kredytówek dla takich ludzi jak ja :)

    To jest jedyna dobra przyczyna, jaka mi przychodzi do głowy, żeby
    skorzystać z tej oferty.

    Pozdrawiam

    J.