  • 1. Data: 2004-10-11 13:42:53
    Temat: zaraz mnie trafi (WBK)
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam.
    Dnia dzisiejszego (PN, 11 października 2004) WBK przysłał
    mi umowę na korzystanie z karty płatniczej (dwie osoby z rodziny
    dostały już dawno).
    - ustawodawca nałożył obowiązek podpisania do 12 października (dzisiaj jest 11-sty)
    - pismo przewodnie jest datowane na... 04.08.2004 ! (rozsyłanie trwało 2 miesiące??)
    - teraz co mnie najbardziej wkurzyło: zielona koperta WBK jest bez znaczka,
    jedynie z pieczątką "opłata pobrana-umowa (...)". Jest tam miejsce z kropkami
    na wypełnienie "Data Nadania" (oczywiście puste). Poczta Polska też żadnego stempla
    nie przybiła (nawet nie wiem, czy to ktoś do skrzynki wrzucił, czy przyszło pocztą.

    ps. Bank Zachodni WBK - 18 oddział we Wrocławiu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-10-11 14:27:02
    Temat: Re: zaraz mnie trafi (BePeHaHa)
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    1. mBank - jeden telefon i już mam potwierdzenie, że umowa dotarła.

    2. BPH - telefon na infolinię - niestety nie mogę tego Panu powiedzieć ponieważ
    nie mamy takiej informacji w systemie (ciekawe na jakiej podstawie będą blokować
    , o ile w ogóle - a kara jakaś straszliwa ;-)). Ale poradziła mi, żebym
    skontaktował się z oddziałem. Pół godzinki se podzwoniłem na wszystkie znane mi
    oficjalne i nieoficjalne numery, ale nikt nie raczył odebrać. A biegać mi się
    nie chce. Co ma być, to będzie :-)

    Jacek

  • 3. Data: 2004-10-11 15:49:08
    Temat: Re: zaraz mnie trafi (WBK)
    Od: "Chris S" <r...@w...pl>

> [...]
    jest 11-sty)
    > - pismo przewodnie jest datowane na... 04.08.2004 ! (rozsyłanie trwało 2

    Toż to dziadwoska firma - bank, nie wiedziałeś.
    Ja walczę z nimi już 3 miesiąc i nic - czekają aż się zniechęcę.
    BTW - wielu już pisało, że mają klientów w D.

  • 4. Data: 2004-10-11 16:58:49
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    mam KK bzwbk, ale juz z niej nie korzystam,
    umowe otrzymalem, ale jej nie podpisalem
    jestem ciekawy co sie bedzie dzialo dalej.......
    czy zablokuja czy beda monitowac o podpisanie
    umowy

    Bob