  • 1. Data: 2004-10-11 14:05:12
    Temat: bank dla lekarzy
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    witam

    ktore banki oferuja specjalne konta dla lekarzy prowadzacych
    prywatne praktyki ?

    pozdrawiam
    Bob

  • 2. Data: 2004-10-11 14:13:00
    Temat: Re: bank dla lekarzy
    Od: Łukasz Białek <l...@g...pl>

    Np: http://multibank.pl/medicus/

    --
    Pzdr
    Łukasz Białek

  • 3. Data: 2004-10-11 14:42:02
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Np: http://multibank.pl/medicus/

    ten już znalazłem, poza tym mBank i Inteligo oferuja specjalne rachunki
    dla lekarzy, ale czy inne banki rowniez ?

    druga sprawa to czy lekarz prowadzacy gabinet lekarski moze
    wykorzystywac do rozliczen (np. ZUS, US, kontrahenci)
    swoje konto osobiste czy koniecznie jest założenie specjalnego rachunku
    dla lekarza lub rachunek bieżący (z rodzaju jakie wykorzystuja podmioty
    gospodarcze) ?

    Bob

  • 4. Data: 2004-10-11 21:02:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 11 Oct 2004 16:42:02 +0200, "Bob" <b...@p...pl> wrote:

    >ten już znalazłem, poza tym mBank i Inteligo oferuja specjalne rachunki
    >dla lekarzy, ale czy inne banki rowniez ?
    chyba BPH.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2004-10-12 07:23:49
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/11/2004 11:02 PM, WAM wrote:

> [...]

    Specjalny bank dla lekarza to taka ściema, że niby ktoś się do Ciebie
    zwraca osobiście - patrz podręcznik manipulacji.
    Dają zniżkę na aspirynę jak płacisz kartą, czy o co chodzi? Super kredyt
    na respirator i karetki?

    Prawdziwy bank dla lekarzy to Royal Bank of Surgeon na Maledivach - polecam.

    Pzdr: Catbert

  • 6. Data: 2004-10-13 12:50:47

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał
    > Prawdziwy bank dla lekarzy to Royal Bank of Surgeon na Maledivach -
    polecam.

    > Pzdr: Catbert

    ???

    co to za bank? W zyciu o nim nie slyszalem.
    Jestem lekarzem- czy mozesz przyblizyc jakies konkrety, warunki?
    dzieki
    pozdr