  • 11. Data: 2005-02-05 14:35:25
    Temat: Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    p...@p...onet.pl writes:

    > Jest dokładnie tak, jak piszesz! Już dwukrotnie musiałem zrezygnować
    > z zakupów
    > w zagranicznych sklepach, gdy okazało się, że ważność mojej karty upływa w
    > przeciągu 6 miesięcy (Sic!). Dlatego mam dwie karty (inteligo i mBank), aby

    Bzdury, obciazenie moze przyjsc bez problemu w ciagu paru miesiecy od
    transakcji, ktora byla dokonana w ostatnim dniu waznosci karty.

    Zdazalo mi sie placic karta w ostatnim dniu jej waznosci (mimo ze
    mialem juz nastepna od dluzszego czasu).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2005-02-05 21:44:43
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Bzdury, obciazenie moze przyjsc bez problemu w ciagu paru miesiecy od
    > transakcji, ktora byla dokonana w ostatnim dniu waznosci karty.

    Tzn. robiłeś zakupy w tych samych sklepach co p...@p...onet.pl i
    Twoja karta została zaakceptowana?

    --
    Filip.

  • 13. Data: 2005-02-05 22:27:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> writes:

    > Tzn. robiłeś zakupy w tych samych sklepach co
    > p...@p...onet.pl i Twoja karta została zaakceptowana?

    Nie, to znaczy dokladnie to co napisalem: ze zacytowana przeze mnie
    wypowiedz to bzdura. W szczegolnosci, bzdura jest glowne stwierdzenie
    "Jest dokładnie tak, jak piszesz!", odnoszace sie do zacytowanego
    fragmentu o "narazaniu sprzedawcy na utrate naleznosci".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2005-02-07 08:39:43
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-05 23:27, Pan/Pani Krzysztof Halasa napisał(a) co następuje:

> [...]
    > "Jest dokładnie tak, jak piszesz!", odnoszace sie do zacytowanego
    > fragmentu o "narazaniu sprzedawcy na utrate naleznosci".

    W temacie sprzedawcy - racja. Natomiast co do niemożności dokonania
    zakupów w niektórych sklepach kartą z krótkim terminem ważności, to
    nadal podtrzymuję swoje zdanie. Było to już jakiś czas temu, zdaje
    się, że w Amazonie.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 15. Data: 2005-02-08 12:14:40
    Od: "Grzegorz Krawczyk" <g...@c...krakow.pl.delete>

    > Witam,
    > Może ktoś mi coś poradzi... Próbuję kupić przez sieć bilet autobusowy
    > National Express w UK za pomocą karty Inteligo

    Skoro:
    przez siec + Visa Electron to niewiem jakim cudem ma sie to udac, przeciez
    wiadomo ze do transakcji przez siec (ja rozumiem ze przez internet)
    potrzebne sa karty _WYPUKLE_ do ktorych electron nie nalezy.

    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 16. Data: 2005-02-08 12:15:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > przeciez wiadomo ze do transakcji przez siec (ja rozumiem ze przez
    > internet) potrzebne sa karty _WYPUKLE_ do ktorych electron nie nalezy.

    Jak już sobie poczytasz o płatnościach IO/MO/TO to może wtedy zabieraj głos?
    Bo jak na razie wyszła Ci wielka BZDURA.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-02-08 12:23:28
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > wiadomo ze do transakcji przez siec (ja rozumiem ze przez internet)
    > potrzebne sa karty _WYPUKLE_ do ktorych electron nie nalezy.

    to musisz sie o kartach jeszcze duzo nauczyc
    poczytaj pl.biznes.banki

    GP

  • 18. Data: 2005-02-08 13:05:21
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    a niby dlaczego wielka bzdura? dla wiekszosci platnosci ma racje, sa
    akceptowane tylko karty wypukle.

  • 19. Data: 2005-02-08 17:19:22
    Od: pw <n...@n...com>

    Grzegorz Krawczyk napisał(a):
> [...]
    > wiadomo ze do transakcji przez siec (ja rozumiem ze przez internet)
    > potrzebne sa karty _WYPUKLE_ do ktorych electron nie nalezy.

    Jak napisałem jest to karta Inteligo. Dziś dostałem odpowiedź że mają
    jakieś chwilowe problemy z Electronami. Czyli nie miało to też nic
    wspólnego z datą ważności. A swoją drogą mogliby napisać coś na swojej
    stronie, a tak musiałem kupić bilet u konkurencji (bez problemu).

    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

    pw

  • 20. Data: 2005-02-08 17:34:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    wojtek wrote:
    > a niby dlaczego wielka bzdura?

    Dlatego, że to czy to jest jest karta VE czy też Visa wypukła dla mozliwości
    płacenia zdalnego nie ma ŻADNEGO znaczenia.

    >dla wiekszosci platnosci ma racje, sa
    > akceptowane tylko karty wypukle.

    Nie - akceptowane są te karty, którym bank nie zablokował możliwości
    płacenia zdalnego. Ty też powinienes sobie troche o kartach poczytać.

    przyszłość/ Woody Allen