  • 1. Data: 2005-02-04 13:59:05
    Temat: ABW w Millennium
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Oficjalna informacja prasowa.
    Huh niezle - i w Banku i u Prezesa odwiedziny smutnych panow...

    Bank Millennium informuje, iż w dniu dzisiejszym na wniosek Prokuratury
    Apelacyjnej w Gdańsku prowadzącej śledztwo w sprawie przekroczenia
    uprawnień przez funkcjonariuszy publicznych w związku z procesem
    prywatyzacji PZU S.A., pracownicy Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego
    zwrócili się do Banku o wydanie dokumentów mogących stanowić dowód w tej
    sprawie.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8754

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-02-04 20:31:15
    Temat: Re: ABW w Millennium
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Rychło w czas ...

  • 3. Data: 2005-02-04 20:50:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kasia napisał:

    > Rychło w czas ...

    CapsLocka juz zdjelas, a co z Twoim zdjeciem?

    Bardzo Fajny Bartol

  • 4. Data: 2005-02-04 23:03:58
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Bartol Partol wrote:

    > CapsLocka juz zdjelas, a co z Twoim zdjeciem?
    >
    > Bardzo Fajny Bartol

    yo,
    nie to zebym sie czepial, ale po Glenn jestes jednym z najbardziej
    off-topicowym grupowiczów bajarzy - randkowiczów (przypisuję wam
    skierowanie -> sympatia na onecie :))
    czy jest jakaś szansa ze zaczniesz byc bardziej merytoryczny w dającej się
    przewidzieć przyszłości?

    pozdro
    trainer.

  • 5. Data: 2005-02-05 00:07:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kasia napisał(a):
    > Rychło w czas ...

    Jesteś boska. Co z tym zdjęciem?

    Jeszcze fajniejszy od Bartola Wojtek

  • 6. Data: 2005-02-05 09:21:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie to zebym sie czepial, ale po Glenn jestes jednym z najbardziej
    > off-topicowym grupowiczów bajarzy - randkowiczów

    Eeeee? No proszę, czego się człowiek o sobie dowiaduje :-) Mam propozycję -
    zajrzyj do archiwum - może znajdziesz jednak jakieś moje posty na temat
    banków :-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 7. Data: 2005-02-05 11:14:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik trainer napisał:

> [...]
    > skierowanie -> sympatia na onecie :))
    > czy jest jakaś szansa ze zaczniesz byc bardziej merytoryczny w dającej

    Nie wiem skad sie urwales, ale chyba jestes tutaj nowy. Posiedz dluzej,
    poczytaj, zmienisz zdanie.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-02-05 11:17:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > Jesteś boska. Co z tym zdjęciem?
    >
    > Jeszcze fajniejszy od Bartola Wojtek

    To nieprawda. Stanowczo zaprzeczam jakoby Wojtek byl fajniejszy od Bartola.

    Fajny Duch Fajnego Bartola

    ps. Kasiu, dawaj to zdjecie.

  • 9. Data: 2005-02-05 11:58:01
    Temat: Re: ABW w Millennium [OT]
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Chłopaki, popatrzcie na tą liczbę w jej mailu... ;)

    Ostatnio miała 007 i 17. :-)

    Fajny Wojtek

  • 10. Data: 2005-02-05 11:58:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>