  • 1. Data: 2005-02-04 20:35:45
    Temat: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Od: pw <n...@n...com>

    Witam,
    Może ktoś mi coś poradzi... Próbuję kupić przez sieć bilet autobusowy
    National Express w UK za pomocą karty Inteligo i wyskakuje mi że bank
    nie zaakceptował karty (błąd nr 700). Ważność mojej karty wygasa w tym
    miesiącu (czyli ważna do 02/05).

    Czy ktoś miał podobny problem?

    Pozdrawiam,
    pw

  • 2. Data: 2005-02-04 20:37:06
    Od: pw <n...@n...com>

    Chodzi oczywiście o błąd nr 7000

    pw

  • 3. Data: 2005-02-04 21:38:31
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    W takich sytuacjach wyciągam drugą kartę i płacę, a jak nie to trzecią
    ;).
    Zadzwoń do Inteligo i wyjaśnij sprawę.

    MichalL

  • 4. Data: 2005-02-04 22:50:15
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    pw wrote:

    > Ważność mojej karty wygasa w tym miesiącu (czyli ważna do 02/05).

    Jeśli ważna do lutego to już chyba nieważna. Nie dostałeś kolejnej?

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 5. Data: 2005-02-04 23:05:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Peet napisał:

    > Jeśli ważna do lutego to już chyba nieważna. Nie dostałeś kolejnej?

    Jeśli karta jest ważna do lutego, tj. do 02 / 2005 to znaczy, że jej
    ważność wygasa z ostanim dniem lutego.

    K.

  • 6. Data: 2005-02-04 23:11:46
    Od: pw <n...@n...com>

    pw napisał(a):
> [...]
    > National Express w UK za pomocą karty Inteligo i wyskakuje mi że bank
    > nie zaakceptował karty (błąd nr 700). Ważność mojej karty wygasa w tym

    Ciekawa rzecz że w Inteligo nie zanotowali żadnej próby transakcji.
    Poradzili, żebym skontaktował się z NE. Wysłałem maila i czekam.

    Pozdrawiam,
    pw

  • 7. Data: 2005-02-05 03:50:17
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "pw" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Ciekawa rzecz że w Inteligo nie zanotowali żadnej próby transakcji.
    > Poradzili, żebym skontaktował się z NE. Wysłałem maila i czekam.

    rozliczenie tranzakcji trwa czasem i ponad miesiac, jesli przedkladasz karte
    ktorej termin waznosci mija za "kilka" dni, to narazasz sprzedawce na utrate
    naleznoci, wiec ci po prostu odmowil

  • 8. Data: 2005-02-05 11:10:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krab napisał:

    > rozliczenie tranzakcji trwa czasem i ponad miesiac, jesli przedkladasz karte
    > ktorej termin waznosci mija za "kilka" dni, to narazasz sprzedawce na utrate
    > naleznoci, wiec ci po prostu odmowil

    Nie sadze. Wtedy wekszasc sklepow odmowilaby Ci przyjecia karty, ktorej
    waznasc konczy sie za np. 3 miesiace lub pol roku. Bo tak.

    Klient odpowiada za wszystkie transakcje dokonane wazna karta. Wiec
    nawet jesli po transakcji zlikwiduje karte i rachunek, to i tak bank go
    scignie. I to jest problem banku, a nie sklepu.

    Bartol

  • 9. Data: 2005-02-05 11:21:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krab napisał(a):

    > rozliczenie tranzakcji trwa czasem i ponad miesiac, jesli przedkladasz karte
    > ktorej termin waznosci mija za "kilka" dni, to narazasz sprzedawce na utrate
    > naleznoci, wiec ci po prostu odmowil

    Opowiadasz. Możesz dokonać trnasakcji i natychmiast zastrzec kartę i
    zlikwidować rachunek, a obiciążenie i tak dotrze gdzie trzeba.

  • 10. Data: 2005-02-05 12:23:30
    Od: p...@p...onet.pl

    > rozliczenie tranzakcji trwa czasem i ponad miesiac, jesli przedkladasz karte
    > ktorej termin waznosci mija za "kilka" dni, to narazasz sprzedawce na utrate
    > naleznoci, wiec ci po prostu odmowil

    Jest dokładnie tak, jak piszesz! Już dwukrotnie musiałem zrezygnować z zakupów
    w zagranicznych sklepach, gdy okazało się, że ważność mojej karty upływa w
    przeciągu 6 miesięcy (Sic!). Dlatego mam dwie karty (inteligo i mBank), aby
    nie być narażonym natakie sytuacje.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrem