  • 21. Data: 2005-02-09 09:33:49
    Temat: Re: Visa Electron Inteligo i zakup biletu National Express
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    oczywiscie, ze ma!
    wiele serwisow akceptuje vise debetowa, a nie akceptuje visy electron.
    visa electron np z pko bp nie ma tego numeru na odwrocie, ktory rozne
    serwisy wymagaja do weryfikacji. zreszta czesto jest wyraznie okreslone, ze
    akceptuja tylko wypukle. to samo jest przy platnosciach np za promy na
    korsyke czy sardynie w kasie - visa tak, v. electron nie.

  • 22. Data: 2005-02-09 09:38:04
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    po co mam czytac o kartach. wystarczy, ze nimi place jak moge lub nie place
    (i place inna np zwykla visa lub mc).
    dla mnie istotne jest to co widze przy platnosci przez internet lub w kasie,
    a nie czyjes teoretyczne rozwazania.

  • 23. Data: 2005-02-09 10:55:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik wojtek napisał:

> [...]
    > (i place inna np zwykla visa lub mc).
    > dla mnie istotne jest to co widze przy platnosci przez internet lub w kasie,

    Widze, ze Ty malo kumasz. Nie ma znaczenia, czy karta jest plaska czy
    wypukla. Znaczenie ma to jak zostala zdefiniowana przez bank. Jesli bank
    zdefiniowal swojego elektrona odpowiednio, to mozna nim placic w necie.
    Wybiera sie wtedy platnosc karta VISA (bez dodatkow).

    To, ze zdecydowana wiekszoscia Electronow nie da sie placic w necie nie
    oznacza, ze takie karty nie istnieja (vide VE Inteligo).

    Oczywiscie do zelazka plaskacz sie nie nadaje.

    Bartol

  • 24. Data: 2005-02-09 10:57:30
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > To, ze zdecydowana wiekszoscia Electronow nie da sie placic w necie nie
    > oznacza, ze takie karty nie istnieja (vide VE Inteligo).

    A nadto są jeszcze karty wirtualne, specjalnie do transakcji takich
    przeznaczone i raczej mało wypukłe.

    > Oczywiscie do zelazka plaskacz sie nie nadaje.

    Ale, za to, żelazka w sieci to prawdziwa już rzadkość ;-)

    --
    **** ****

    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 25. Data: 2005-02-09 11:18:50
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    czesto jesli nie masz mozliwosci wybrania karty visa electron to nia nie
    zaplacisz bo musisz zaznaczyc jaka karta placisz. rozumiesz to czy nie? czy
    dalej bedziesz snuc swoje teoretyczne rozwazania? ja wielokrotnie placilem w
    serwisach, ktore rozgraniczaly jako dwie rozne visa i visa electron lub tej
    drugiej wyraznie nie akceptowaly. np platnosc za prom (w kasie i w sieci).

  • 26. Data: 2005-02-09 11:23:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    wojtek wrote:
> [...]
    > rozne visa i visa electron lub tej drugiej wyraznie nie akceptowaly.
    > np platnosc za prom (w kasie i w sieci).

    Tłumaczą Ci ludzie po dobroci, a Ty dalej swoje. Może zamiast tyle pisać coś
    sobie przeczytaj?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 27. Data: 2005-02-09 11:42:12
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik wojtek napisał:

> [...]
    > drugiej wyraznie nie akceptowaly. np platnosc za prom (w kasie i w sieci).

    Sluchaj misiu. Wlazlem sobie na amazon.com, wybralem VISA i zaplacilem
    VE Inteligo. Moze to Ty jestes teoretykiem?

    Oczywiscie zdarzaja sie sklepy w internecie, gdzie VE Inteligo nie
    chodzi. Np. joker.com. Coz, takie zycie. Poza tym oni sa jacys
    tajemniczy. Autoryzacja zajmuje im chyba z godzine.

    Swoja droga, to chyba nie widzialem formularza w internecie gdzie na
    liscie bylaby VISA Electron. Ale moze malo widzialem.

    Bartol

  • 28. Data: 2005-02-09 11:54:51
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    czytam to co jest podane przy platnosci przez siec - np kupujac bilety,
    towar czy uslugi i w wielu miejscach jest mozliwosc platnosci zwykla visa, a
    electronem NIE! i bardzo czesto jak wybierasz rodzaj karty electron jest
    jako oddzielna pozycja.
    ROZUMIESZ to czy udajesz, ze nie i nadal bedziesz sie upierac przy swoich
    teoretycznych rozwazaniach.

  • 29. Data: 2005-02-09 12:00:54
    Od: "wojtek" <w...@o...pl>

    np easyjet electron jest (a przynajmniej byl jak kupowalem bilet) jako
    oddzielna pozycja. tak samo oplata za winzip, czy usa.net
    a corsicaferries akceptuje tylko visy wypukle i zupelnie nie byli
    zainteresowani jaki bank electron wydal.

  • 30. Data: 2005-02-09 13:52:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    wojtek wrote:
> [...]
    > karty electron jest jako oddzielna pozycja.
    > ROZUMIESZ to czy udajesz, ze nie i nadal bedziesz sie upierac przy

    Nie dość, że nie masz pojęcia o czym piszesz to jeszcze nie chcesz się
    dokształcić. Jesteś kompletnie uodporniony na wiedzę - trzy osoby piszą Ci,
    że piszesz głupoty a Ty dalej swoje. Przyjmij do wiadomości, że Electronami
    można jak najbardziej płacić w sieci - zależy to tylko i wyłącznie od tego,
    czy bank wydający kartę dopuści realizację transakcji IO/MO/TO dla swojej
    karty. W Polsce można tak zapłacić kartą Inteligo, Deutsche Banku, Fortisa
    (karty debetowe) oraz kredytową VE Interia BPH. To, jaki rodzaj karty
    "wybierasz" na stronie sklepu ma drugorządne znaczenie. Mając kartę VE z
    odblokowanymi transakcjami IO/MO/TO i płacąc na stronie, gdzie nie ma do
    wyboru VE wybierasz po prostu Vise. Teraz dotarło?

    przyszłość/ Woody Allen