  • 1. Data: 2005-02-04 16:49:22
    Temat: Czy faktycznie nie mam zdolności?
    Od: "Sławek" <s...@a...onet.pl>

    Bank Śląski. Konto student. Staram się o przyznanie salda debetowego.
    Wpływy stałe z tyt. pensji 800 zł
    Czyli max zadłużenie do -800 zł.
    Na koncie mam kredyt studencki, który zaczę spłacać za dwa lata.
    Praca na czas nieokreślony, w jednostce samorządowej.

    I limitu nie dostanę....

    To Bank, czy faktycznie jestem klientem dużeko ryzyka?

    Pzdr.
    Sławek

  • 2. Data: 2005-02-04 18:52:13
    Temat: Re: Czy faktycznie nie mam zdolności?
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Hmm.. Ja bym Ci przyznal:) O ile stosunek do sluzy wojskowej uregulowany.

    Pozdrawiam
    Gabi

  • 3. Data: 2005-02-04 22:58:26
    Od: "Sławek" <s...@a...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Hmm.. Ja bym Ci przyznal:) O ile stosunek do sluzy wojskowej uregulowany.

    Tak, uregulowany.

    Pzdr.Sławek

  • 4. Data: 2005-02-04 23:21:40
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Sławek wrote:

    > Tak, uregulowany.

    no to juz reszte zalatwcie panowie na zewnatrz

  • 5. Data: 2005-02-05 07:50:38
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    > To Bank, czy faktycznie jestem klientem dużeko ryzyka?

    Jeśłi wiek <28 lat, pierwsza praca , krótsza niż 3 lata, kawaler ?
    Jeśli powyższe zgadzywują się w conajmniej 75 % to
    większość banqw powie NIE :(

    Brutalne realia.

    --
    Dawidek

  • 6. Data: 2005-02-05 09:10:09
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Jeśłi wiek <28 lat, pierwsza praca , krótsza niż 3 lata, kawaler ?
    > Jeśli powyższe zgadzywują się w conajmniej 75 % to
    > większość banqw powie NIE :(
    >
    > Brutalne realia.

    Bzdury gadasz. Jak ma uregulowany stosunek do służby wojskowj to w
    większości banków dostanie. Ale ING czasami zaskakuje.

    Darek

  • 7. Data: 2005-02-05 12:30:23
    Od: brytra <b...@i...pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2005 17:49:22 +0100, Sławek napisał(a):

> [...]
    > Praca na czas nieokreślony, w jednostce samorządowej.
    >
    > I limitu nie dostanę....
    >
    > To Bank, czy faktycznie jestem klientem dużeko ryzyka?
    ja jestem dla mbanku nie wiarygodny od dwoch lat wplywy 1500 zł wojsko
    uregulowane i 1000zł odnawialnego nie dostałem :(

  • 8. Data: 2005-02-05 13:55:31
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    > ja jestem dla mbanku nie wiarygodny od dwoch lat wplywy 1500 zł wojsko
    > uregulowane i 1000zł odnawialnego nie dostałem :(

    mBank to inna historia...ja dostaje w innych bankach KK z limitami 6000 -
    9000... amBank sie wyglupil z lekko ponad 3000 (nie pamietam dokladnie bylo
    wiecej niz 3000 ale mniej niz 3500 - a wtedy wplywala do tego banku czesc
    moich zarobkow i wszystkie zony))

    MAd Hat
    ter

  • 9. Data: 2005-02-05 14:30:31
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bzdury gadasz. Jak ma uregulowany stosunek do służby wojskowj to w
    > większości banków dostanie. Ale ING czasami zaskakuje.

    Dostanie dostanie ....mowisz z własnej oceny czy przerabiales jakis scoring
    ktoregokolwiek z bankow ze masz podstawy do takich wnioskow ?
    To oc napisalem to przykladowe warianty punktowe im wiecej "zlych"
    punktow koles nazbiera to system moofi NIE i nie da rady, zaden
    pracownik nie bedzie sie narazal na dyskutowanie z systemtm :)

    Dawidek

  • 10. Data: 2005-02-05 16:28:41
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sat, 5 Feb 2005 14:55:31 +0100,
    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@n...spam.wp.pl> napisał:

> [...]
    > bylo
    > wiecej niz 3000 ale mniej niz 3500 - a wtedy wplywala do tego banku czesc

    mBank to o kant d**** rozbić z ich limitami :-) Nawet przy zaznaczeniu że
    rezygnuje ze wszyskich limitow (trzy KK i debet - w sumie ponad 25k)
    wyliczyli mi ze dostane u nich elektrona z limitem 1,8k :DDDDDDDD

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':