  • 11. Data: 2002-01-07 12:38:56
    Temat: Re: Visa Classic - wymiana
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> writes:

    > Ba- dodatkowe róznią się tylko nazwiskiem i imieniem na karcie (CVC nie
    > sprawdzałem).

    O, to glupio. Nie wiadomo kto (ktora karta) dokonal transakcji.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 12. Data: 2002-01-07 19:15:26
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:

    > Na pewno??? Jak mi wymieniali w Pekao to sie chyba tylko waznosc zmieniala,
    > PIN i numer byl ten sam...

    Citi tez zostawia numer karty/pin [VISA]
    PBK tez [Maestro/EC/MC]

    ale KB moze ma inne zwyczaje...

    pozdrawiam

    romek

  • 13. Data: 2002-01-08 22:42:38
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 14:13:14 +0100, "Krzysztof Zielinski"
    <z...@w...home.pl> wrote:

    >Czy przy wymianie (z powodu up?yni?cia terminu wa?no?ci) Visy Classic, ta
    >nowa b?dzie mia?a nowy numer czy ten sam co poprzednia ? Je?eli ten sam, to
    >mo?na poprosi? o inny ? Karta jest charge'owa z KB.

    Ten sam numer. Tylko data ważności się zmienia.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)