  • 1. Data: 2002-01-06 13:02:13
    Temat: Dzwoniłem do fortisa odnośnie wypowiedzenia umowy
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    Powiedzieli, że nie poniosę żadnych opłat jeśli minęło więcej niż 30 dni od
    założenia rachunku. Tak samo za kartę, jeśli ją oddam. Zastrzeżenie karty
    kosztuje 3 złote za każdy miesiąc do końca daty ważności. Listownie to nie
    ma możliwości "raczej" zamknąć konta, powiedzieli, że lepiej gdybym się
    zjawił w oddziale. Karty nie aktywowałem, dyskietkę zgubiłem, a numer
    rachunku zapomniałem, feralny ten bank. foRtIS banK. W tej nazwie ukryte
    jest słowo RISK, może ktoś chce mnie przestrzec przed tym bankiem. Fakt,
    faktem, konto zamykam to kwestia czasu!!!!

    @nteneum

    P.s:> Kartę kazali wysłać na adres ZOK 02-676 Wawa Postępu 15

  • 2. Data: 2002-01-06 13:19:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > jest słowo RISK, może ktoś chce mnie przestrzec przed tym bankiem. Fakt,
    > faktem, konto zamykam to kwestia czasu!!!!

    a ja go i tak lubie :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-06 14:47:01
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    > a ja go i tak lubie :)

    jesteś w końcu jednym z neilicznych klientów ;)

    ale mnie to nie rusza

    @@@@@

  • 4. Data: 2002-01-07 08:31:28
    Temat: Re: Dzwoniłem do fortisa odno?nie wypowiedzenia umowy
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 6 Jan 2002 14:02:13 +0100, w <a19hu1$j4d$1@news.tpi.pl>,
    "@nteneum" <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Karty nie aktywowałem, dyskietkę zgubiłem, a numer
    > rachunku zapomniałem, feralny ten bank. foRtIS banK.

    Masz rację. Kartę mi przecieli, nowa jest nieaktywna, dyskietkę
    ukradli, numer rachunku dałem ojcu, a on go zgubił :).

    PS. Fajnie wygląda w Fortisie wpłata na własne konto, do którego nie
    znasz numeru -- pani musi opuścić stanowisko i udać się na zaplecze,
    gdzie jej ten numer podają :).

    PS2. Też rezygnuję -- do LG mam lepszy dojazd.

  • 5. Data: 2002-01-07 09:14:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "@nteneum"

    > jesteś w końcu jednym z neilicznych klientów ;)

    ale nie jedynym, ja też go lubię ;-)))
    *** blad ***
    PS - jak by nas bylo za duzo to trudniej byloby sie dostac do serwera
    wiec mala liczba klientow dziala na nasza korzysc