  • 1. Data: 2002-01-06 13:13:14
    Temat: Visa Classic - wymiana
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Czy przy wymianie (z powodu upłynięcia terminu ważności) Visy Classic, ta
    nowa będzie miała nowy numer czy ten sam co poprzednia ? Jeżeli ten sam, to
    można poprosić o inny ? Karta jest charge'owa z KB.

    KZ

  • 2. Data: 2002-01-06 13:13:53
    Temat: Re: Visa Classic - wymiana
    Od: <m...@w...pl>

> [...]
    > nowa będzie miała nowy numer czy ten sam co poprzednia ? Jeżeli ten sam, to
    > można poprosić o inny ? Karta jest charge'owa z KB.

    Zawsze inny i przydzielany przez VISA.

  • 3. Data: 2002-01-06 13:16:47
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl> napisał w
    wiadomości news:a19i89$lq7$1@news.tpi.pl...
    > Czy przy wymianie (z powodu upłynięcia terminu ważności) Visy Classic, ta
    > nowa będzie miała nowy numer czy ten sam co poprzednia ? Jeżeli ten sam,
    > można poprosić o inny ? Karta jest charge'owa z KB.

    Inny. Ten sam numer masz przy wydawaniu duplikatu (np. z powodu zniszczenia
    karty).

    Trzucha

  • 4. Data: 2002-01-06 13:18:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Zawsze inny i przydzielany przez VISA.

    Na pewno??? Jak mi wymieniali w Pekao to sie chyba tylko waznosc zmieniala,
    PIN i numer byl ten sam...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-06 13:21:36
    Od: <m...@w...pl>

    > Na pewno??? Jak mi wymieniali w Pekao to sie chyba tylko waznosc zmieniala,
    > PIN i numer byl ten sam...
    >

    > --
    >
    > ------
    > Amra the Freelancer
    > www.amra.info
    > www.amra.pl ;)

    PIN tak, numer nigdy nie, to jest jakby kolejne konto w systemie VISA
    przypisywane do rachunku. Poprzednie (poprzedni mumer karty) samoistnie wygasa.

  • 6. Data: 2002-01-06 13:25:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Trzucha" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Inny. Ten sam numer masz przy wydawaniu duplikatu (np. z powodu
    zniszczenia
    > karty).

    Zwykle jest numer taki sam. Zmienia sie tylko CCV2/CVC2. Jadnakze w tym
    przypadku bedzie inaczej poniewaz karta byla wydana rok temu, wiec
    obslugiwalo ja CKiC Pekao i miala BIN zaczynajacy sie od 4160. Od lipca ub.
    roku KB obsluguje karty we wlanym zakresie [bez posrednictwa CKiC] wiec
    zmieni sie takze numer karty na 44xxxx...

    Maciej

  • 7. Data: 2002-01-06 14:40:10
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On 6 Jan 2002 14:21:36 +0100, <m...@w...pl> wrote:

    >PIN tak, numer nigdy nie, to jest jakby kolejne konto w systemie VISA
    >przypisywane do rachunku. Poprzednie (poprzedni mumer karty) samoistnie wygasa.

    To ciekawe co mowisz.
    Niedawno dostalem wznowiona KK WBK. Numer taki sam, jedynie CVC inny.

    PGR

  • 8. Data: 2002-01-06 14:55:43
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    > Użytkownik "Trzucha" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > obslugiwalo ja CKiC Pekao i miala BIN zaczynajacy sie od 4160. Od lipca
    ub.

    Faktycznie taki jest.

    > roku KB obsluguje karty we wlanym zakresie [bez posrednictwa CKiC] wiec
    > zmieni sie takze numer karty na 44xxxx...

    Świetnie. Dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    KZ

  • 9. Data: 2002-01-06 15:23:35
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@w...pl wrote in <1...@n...onet.pl>:

    >PIN tak, numer nigdy nie, to jest jakby kolejne konto w systemie VISA
    >przypisywane do rachunku. Poprzednie (poprzedni mumer karty) samoistnie wygasa.

    Glupoty gadasz. Karty VC (przynajmniej w Pekao S.A.) sa wznawiane
    z tym samym numerem.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 10. Data: 2002-01-06 20:00:12
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Glupoty gadasz. Karty VC (przynajmniej w Pekao S.A.) sa wznawiane
    > z tym samym numerem.

    Ba- dodatkowe róznią się tylko nazwiskiem i imieniem na karcie (CVC nie
    sprawdzałem).
    Grzegorz